Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaarten huwelijk

7-7-2009 9:36:30
hallo,

voor ons huwelijk ben ik nu wat beginnen uitkijken voor de menukaarten. ik zou deze niet graag bij de drukker laten drukken. heeft iemand ideetjes of tips voor menukaarten zelf te maken of kan je die ergens via internet ofzo bestellen

alle tips en ideeën zijn welkom

alvast bedankt

vanessa
3-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1235

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik7-7-2009 10:41:53

Ga eens langs bij AVA of bij winkels waar ze knutselmateriaal kopen (bv. Pipoos).
Wij hebben ook onze eigen menukaarten gemaakt. Hiervoor heb ik kaartjes gebruikt die eigenlijk dienen om 3D-kaartjes te maken. Het zijn mooie witte glanzende met een licht bloemetje erin (stonden enige tijd geleden in Wibra).
Nadeel was dat ik er niet rechtstreeks op kon drukken. Ik heb dan de menu op een gewoon blad gedrukt en dat er binnenin gekleefd. Ik ben tevreden met het resultaat, want zo is de menu nog beter te lezen.
En wat nog het beste is: voor 30 menukaarten ben ik slechts €6 kwijt!!!

Groetjes en suc6!

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik7-7-2009 11:46:41

Ik heb onze menukaartjes zelf gemaakt, je kan ze hier zien:
http://www.trouwshop.nl/_forum/forum_posts.asp?TID=3391...

Ben er een tijdje zoet mee geweest, maar het thema van onze trouw zijn deze girafjes dus we wilden dat die overal in terug kwamen...
Ze zijn gemaakt uit een stuk blauw parelmoer papier, dan twee witte papieren in dezelfde grootte (op het tweede staat onze menu) en dan een wit papier dat een beetje langer was. Samen gemaakt met een splitpen en de voorkant kan je zien...
Groetjes
Inge (1/8/09)

Sophie

Meld misbruik7-7-2009 17:02:37

Hye Vanessa,

Ik heb ook zelf mijn menukaarten gemaakt. Ze zien er heel mooi uit en je zou denken dat ze van bij de drukker komen. Maar tis moeilijk uit te leggen. de basis is bruin papier - karton in een driehoek geplooid zodat de kaart rechtop kan staan. op de voorkant een foto van mijn vriend en mezelf in sepia met daaronder onze naam en datum. aan de achterkant van de driehoek staat onze menu.

Je mag me altijd mailen mocht je er eens een foto van willen zien.

groetjes

sophie

braetsophie@hotmail.com

Sabrina
29-8-2009
 Meld misbruik7-7-2009 17:15:29

Hey,
Als je niet ver van bij jou een grote hobbywinkel hebt dan hebben die voorbeelden, je kan eventueel vragen daar of zij ze voor jou kunnen maken.
Groetjes

tami
26-6-2010
 Meld misbruik7-7-2009 17:25:06

Hi Vanessa,

onze menu's maak ik op dubbelgevouwen witte en bordeauxkleurige kaarten van 11,1 x 15,8 cm, . Voor de lay-out (of grafische vormgeving) heb ik Powerpoint gebruikt. Lettertype Vivaldi.
Een afbeelding van een bruidsboeket, gevonden via Google en verkleind, gebruik ik voor de dames en een grijze hoge hoed voor de heren. Voor de rest, dezelfde lay-out voor alle kaarten. Op de tafel komen afwisselend een bordeaux en een witte kaart.
Als je twee kleuren kiest waarmee je wil werken, ben je al de helft op weg.
Bezoek ook sites van huwelijksaankondigingen en download al wat je mooi vindt (kijk ook onder faire-parts en wedding invitations). Je vindt daartussen vast wel iets dat als basisidee kan dienen.
De enige menu's die anders zijn, zijn die voor de kleinsten (Tom & Jerry, Winnie, Bambi, enz. en die hebben ook een menu met afbeeldingen).
Mocht je er niet aan uit kunnen of liever méér uitleg hebben, laat me dan je mailadres achter dan zend ik je de details door :)
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...