Terug naar overzicht
Hoi Vanessa,Wij doen onze muziek ook met een cd'tje. Hier onder staat het lijstje. Ze zijn nogal melig maar ik wil echt iedereen z'n zakdoekske zien bovenhalen :)des'ree - kissing you (binnenkomen in de tuin)stef bos - ik heb je lief (ondertekenen van den boek)jeff buckley - halleluja (uitdelen van brood en wijn)kiss - made 4 loving u (afsluiten van de viering)hopelijk heb je er iets aan. Maar dat is natuurlijk een super persoonlijke keuze eh.groetjes,Nele08-08-09
bij ons word er wel live gezongen,maar wij kiezen de numers zelf (naar hun mogelijkheden)onze nummers worden;-There you’ll be (Faith Hill) intrede-Altijd heb ik je lief (Clouseau)-Nothings gonna change my love for you (Glen Medeiros)-From this moment (Shanai T wain)-Ik hoor bij jou (Marco Borsato)wij willen ook dat de minsen geemotioneerd zijn , en zo heeft elk nummer de juiste betekenis als je het op de juiste plaats zetveel succes
Wij werken ook met een cd. Wij hebben volgende liedjes:intrede: Allegria - Cirque du Soleiltussenzang: The best is yet to come - Novastartekenen huwelijksregister: Altijd heb ik je lief - ClouseauVoorbeden: Hou me vast - VolumiaCommunie: You're still the one - Shania Twainuittrede: I had the time of my life - B. Medley & J. Warnes (Dirty Dancing)Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hi Vanessa,- Canon (Pachelbel)- Adagio van Albinoni (ook gezongen door Il Divo)- Ave Maria (Schubert - diverse interpretaties, o.m. van Jessey Norman)- La primavera (Vivaldi, uit 'De Vier Seizoenen')- fragment uit La Symphonie Fantastique van Berlioz- Hasta mi final (Il Divo) een in het Spaans gezongen huwelijksbelofte- I believe in you (Il Divo & Céline Dion)- Aleluya (Il Divo)- Amazing Grace (Il Divo)Hopelijk ben je hier wat mee :)
Hallo,wij hebben ook een cd'tjeintrede: From this moment Shania Twainna eerste lezing: If I should fall behind Bruce Springsteenondertekening huwelijksregister: I want you to need me Celine Dionna huwelijkszegen: Everything I do (ingekort) Bryan Adamsbuiten gaan: Sail Away Enyaveel succesMieke25/07/09