Nu Online
Momenteel zijn er 648 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Transport

7-7-2009 10:14:16
Hallo,

Wij waren al van plan om een ouderwets busje te huren voor onze Grote Dag, gezellig allemaal samen dan. Maar als we onze planning bekijken, lijkt dit niet de beste oplossing.

Wij trouwen enkel voor de wet, rond 13u, en de eerste receptie is pas om 16.30u. De feestzaal is ongeveer 20min rijden van onze woonplaats, en wij zouden samen met de fotograaf daarnaartoe rijden en onderweg op een mooi plekje stoppen voor foto's van wij twee. Dan in de feestzaal de foto's nemen met de familie, dus die zouden rond 15.30u in de feestzaal moeten zijn.

Het zal dus niet lukken voor een busje, want wij zouden al niet meerijden naar de zaal, en als we onze familie direkt na de trouw naar de zaal laten brengen, moeten ze daar bijna 2 uur op ons wachten.

Zouden wij dan gewoon met onze eigen auto's gaan? Of dan misschien een leuke auto voor ventje en ik alleen en de familie met hun eigen auto laten rijden?

Zijn er hier nog die enkel voor de wet trouwen? Hoe doen jullie dit?

Groetjes,
Wendy

Wendy
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 381

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik7-7-2009 18:55:40

Hey,
Wij trouwen ook enkel voor de wet en nemen huren alleen een auto voor onszelf en de 2 bruidskindjes, de rest van familie enzo moeten maar volgen in hun eigen auto!

heidi

Meld misbruik8-7-2009 11:27:51

wij zijn getrouwd op 16 Mei en hadden alleen voor een old-timer voor ons gezorgd, terwijl de suite thuis iets ging drinken en eten gingen wij op fotoshoot. Ze reden zelf met hun wagens

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...