Terug naar overzicht
Hey,ik kan jou niet helpen want ken de zalen niet, maar sinds vrijdag is nog niet zo lang hé, ik zou ze nog een beetje tijd geven om te antwoorden op je mail. Of misschien kan je eens tot daar gaan?Indien het contact zo moeizaam blijft verlopen zou ik niet met hen in zee gaan want dat voorspelt niet veel goeds!Groetjes
Een hele boterham...Ik probeer zo goed mogelijk te antwoorden. Wij zijn er onlangs getrouwd. Alles verliep goed en vlot. Zaalverantwoordelijke Dieter was er toen wel nog (ontslagen nadat hij een week verdween voor promo DelAnno). Totaal: prijs zaal + zo'n 200 euro opkuisTafels en stoelen: ja, maar dan moet je de 3 delen van de zaal gebruiken. Grootte tuin: een deel vd bomen zijn reeds gekapt, waardoor de tuin groter is. Bij onze receptie was er zo'n 180 man (incl kindjes) + springkasteel,.. en iedereen stond buiten (niet op elkaar geperst). Het achterste deel vd tuin (nu met tuinschors) werd niet gebruikt (daar stond bbq traiteur)Traiteur: keurslager 't charcuterietje kuurne, brouwer was die van Harelbeke (heeft ook een 'winkel' in kuurne,brugsebaan), wijnen declercq kortrijkHeeft idd eventjes te koop gestaan (paniek), maar dat raakte niet verkocht en men heeft er toen Dieter en nieuwe elan in gestoken. Eigenaar is idd baas van Fundament. Het contact met dieter was redelijk vlot, dat met immobaas iets minder (druk, gegevens doorgeven)Blijven bellen zou ik zeggen! Iedereen was vol lof over ons feest en de locatie.
Dag Eef en andere mogelijke lezers,Eerst en vooral heel erg bedankt voor jouw feedback. Het blijft een beetje een rare situatie: momenteel zorgt Immo Fundament voor de zaalverhuur en ze zouden dit voortaan zelf blijven doen (volgens de immobaas zijn er drie andere partijen failliet gegaan op deze zaal). Bij ons bezoek viel nogal vaak het woordje 'forfait' en op den duur leek het alsof de zaal eigenlijk 1500-2000 euro kost (forfait gas, water en elektriciteit, glas, vuilnis, gebruik champagneglazen, het bleef maar komen ...). Wat wij ook vreemd vonden, is dat het contract echt heel amateuristisch was (er stond eigenlijk zowat niets in). Daarnaast was de immobaas ook over een heel aantal dingen aan het zeggen dat dit op korte termijn zou veranderen zodat wij er geen last meer van zouden hebben (heraanleg tuin, schilderen op bepaalde plaatsen, minirenovatiewerkjes etc.).Ondanks deze negatievere ervaringen zouden we ons feest toch graag daar houden, op voorwaarde dat er een contract is waarin elk forfait etc. beschreven staat én een zinnetje à la "Naast deze vaste kosten wordt enkel nog het verbruik van gas, water en elektriciteit gerekend, aan de volgende prijzen: ". Dan pas zullen we het zaakje helemaal vertrouwen vrees ik.Ik hoop dan ook dat dit in orde komt, want het lijkt me toch een van de weinige min of meer betaalbare feestzalen in onze streek waar wij ons soort trouwfeest kunnen houden (lossere sfeer, maar toch véél genodigden).Mocht nog iemand anders hier ooit geweest zijn of er zelf gaan trouwen, dan hoor ik het heel graag!Groetjes ...