Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek

7-7-2009 10:47:56
Hallo,

Kent er iemand iets van computers?
Ik heb onze openingsdans en liedje om de zaal binnen te komen gedownload van I-Tunes. Dit staat nu in MP3.En het moet in AUDIO staan......Ik ken er niks van
Wie kan mij helpen?

Marjan
18 juli 2009

marjan
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1020

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik7-7-2009 10:51:47

Hey Marjan,

Als je een programma'tje hebt op je computer om CD's te branden, zoals bvb Nero, kan je kiezen om een audio-CD te maken, en dan mag je gewoon de mp3's selecteren. Hij maakt dan automatisch een audio-CD die alle radio's kunnen lezen.
Hoe je mp3-bestanden op je computer zelf kan veranderen in audio-bestanden weet ik niet..

Misschien dan wel best eens de CD testen in een gewone CD-speler of dat hij het kan lezen ;-)

Ik hoop dat het zo lukt!
Wendy

Bart

Meld misbruik7-7-2009 14:24:22

Hoi Marjan,
Moest je nog problemen hebben of als het niet lukt, laat dan maar iets weten.
Groetjes, Bart
(www.motionpictures.be )

Luc

Meld misbruik7-7-2009 15:34:50

Marjan,
Via I-tunes staat het lied waarschijnlijk onder MP4
Kijk in de Map aangeschaft en vink het nummer aan.
Rechts onder van het scherm staat een knop met "schijf branden". Klik daar op en volg de instructies Neem wel de optie audio CD.
Veel Succes

marjan
18-7-2009
 Meld misbruik7-7-2009 15:43:31

Beste Luc,

Dank je wel voor de tip!!
Ge zijt nen engel!!!!

Een blije bruid!!

Luc

Meld misbruik7-7-2009 15:55:30

Nee Marjan,
geen engel, maar wel een professioneel gebruiker.
De wereld kan alleen beter worden als we elkaar helpen.
Veel succes met je huwelijk, blije bruid.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...