Terug naar overzicht
Hey Tessa,Ik ben zelf ook niet echt een rijmend bruidje. Daarmee kan ik je helaas niet helpen.Ik had ook nog een vraagje omtrent de menukaarten. Hoe schrijf je er namelijk op welke wijnen er zullen ingeschonken worden? Of schrijven jullie daar geen namen bij of gewoon niets?Groetjes
Wij schrijven geen wijnnamen...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Sylvie,Nog niet aangedacht maar hartelijk dank daarvoor...Wij gaan zeker de wijnnamen en van ons champagne-merk dat we serveren erbij schrijven...Dan zou ik denken in de genre van:Aperitief vergezeld van een klassiek concertje met een glaasje Georges Clement Premier Cru of glaasje Louis de Trudo :-)***Hoofdgerecht en dan de namen van de wijnen***Dessert en dan de namen van de dessertwijnen + nog iets voor te lachen voor de namen van de taart en dessertjes??Ik weet het niet he, ben maar luid op aan het nadenken...Maar ik zou bij een standaard-menu kaartje, onder elke gang de naam van de wijn erbij zetten.Ik wil onze kaartjes een beetje speelser qua tekst..Veel plezier en succesGr.Tess
Hi Tessa,bedoel je dat elke zin met de daarop volgende zin moet rijmen of dat bv. het woord "aperitief" moet rijmen met het laatste woord in dezelfde zin ?Of heeft dat geen belang ?Groetjes
Tami,Ik ben al blij als er'iets' rijnmt :-)Mss eerst zoals aperitief en dan idd het laatste daarmee rijmt... :-)Of algemeen een rijm mag ook, iets ludieksBedankt.Gr.Tess
Hi Tessa, Dat 'vertrek naar geheime plaats', op wat slaat dat ? (het bal ?)Tot dusver heb ik dit :Om de eetlust enigszins te vergroten,vooreerst een apero op klassieke noten waarna, om bij 't hoofdgerecht te horenandere melodieën U zullen bekoren.Teneinde alles te laten bezinken,zal opnieuw wat klassiek weerklinken.Tot slot een vertrek naar onbekende oordenop de meest uiteenlopende akkoorden !That's it. Groetjes
Tami,Ik sta versteld...Hartelijk dank hiervoor, we vinden het super... :-)Tja, na het diner rijden we met een grote bus met z'n alle naar Zaventem waar wij op huwelijksreis vertrekken... maar dat willen we zo lang mogelijk 'geheim houden', zullen we pas in de bus vertellen als we halverwege zijn...Echt waar hartelijk dank Tami...Gaan het zeker gebruiken op onze menukaartjes...Gr.Tess
Graag gedaan, hoor :)Groetjes.