Terug naar overzicht
Dag Fien,allereerst nen dikke proficiat.Was je tevreden van Looks of Versailles? Ik heb haar geboekt voor mijn trouw.GroetjesVanessa
Hey Fien, wij hebben ook ArtXpo geboekt... Binnenkort is het onze beurt! Super dat je hem aanbeveelt!GroetjesLien01/08/2009
Elke Manssens van Looks of Versailles is echt super. Ik ben een anderhalve maand ervoor bij haar langs geweest voor mijn proefkapsel en make-up en het was direct hetgeen ik wilde! Indien niet, blijft ze verderdoen tot het goed zit, heb ik al gehoord van andere (ex)bruidjes.De dag zelf is ze dan bij mij thuis geweest en ik vond het zelfs nog mooier dan mijn proefkapsel.En doordat ze aan huis kwam, kon ik wat langer uitslapen en was ik heel relaxed.Wouter van ArtXpo heeft onze bedankingskaartjes diezelfde dag nog afgedrukt, zodat we 's avonds iedereen al een kaartje konden meegeven. Op onze vraag heeft hij ook 4 kaders gemaakt met een foto van die dag, als kado voor onze ouders en getuigen.We hebben nu al een 90-tal foto's online kunnen aanschouwen en wachten nu vol spanning op de rest.