Nu Online
Momenteel zijn er 483 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ik zoek enkele speciallekes

7-7-2009 11:52:38
Hallo,

Ik ben op zoek naar enkele speciale dingen voor onze trouw. Zo wil ik bijvoorbeeld een speciale manier om de ringen te laten brengen in de kerk (ondertussen al gevonden), een speciaal gastenboek, een originele openingsdans, ...
Iemand leuke ideeën? Alle tips zijn welkom!

Groetjes

Sylvie

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 608

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik7-7-2009 12:07:40

Hey Sylvie,

-Ringen laten we brengen aan een kaars.
-Gastenboek hebben we een "antiek bruidsboek" op de kop kunnen tikken. (maar dat komt ook omdat dat onze styl van huwelijk is, is dus voor iedereen anders)
-Openingsdans wilde we doen op het liedje van Exile "I wanna Kiss you all over". op You-Tube vind je hier een filmpje van, van de sterren op de dansvloer versie uit Amerika.
-Naamkaartjes zijn bij ons vlinders aan de glazen. (Dat is een beetje ons thema)

Dat het zo'n beetje van speciallekes... in de vroege avond zit er een verrassing in voor de genodigde dus dat maakt het ook wel speciaal!! :-)

Veel plezier

Gr.
Tess

jessica
8-8-2009
 Meld misbruik7-7-2009 13:32:52

wij hebben als gastenboek een babbelbox in de stijl van man bijt hond. Na afloop maken zij daar een leuke dvd van, dit is een compilatie van de leukste stukjes. Ze filmen namelijk 3 uur, want we hebben 170 gasten, en maken daar een dvd van van ongeveer een uur. Die kunnen we dan regelmatig nog eens bekijken. Veel leuker dan een echt boek waar iedereen proficiat in schrijft. Want dat eindigt toch maar in de kast

Sylvie

Meld misbruik7-7-2009 16:21:38

Ook als cadeau voor de getuigen en ouders zoeken we nog een origineel cadeau...

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik7-7-2009 18:32:35

Wij hebben als gastenboek een hoop houten bordjes laten zagen. Daarop gaan we de gasten iets laten schrijven en achteraf kunnen we ze ophangen in onze living. (zijn allemaal vierkanten)
Voor de rest is onze uitnodiging niet echt klassiek (is zelfgemaakt met ribkarton en met een prentje van giraffen), onze menu's zijn in dezelfde stijl enz.
Je kan een paar van onze geknutselde dingen zien op:
http://www.trouwshop.nl/_forum/forum_posts.asp?TID=3391...
Groetjes,
Inge (1/8/09)

Katrien
27-2-2010
 Meld misbruik7-7-2009 20:41:18

Hey Sylvie,

Mag ik jouw originele manier van ringen aanbrengen weten???

Groetjes,

Katrien

ps wij nemen wss als specialeke geen gewone huwelijkskaars, maar een olielamp!

tania

Meld misbruik8-7-2009 20:07:06

hey silvie
wij gaan ons kaars kopen in scherpenheuvel.winkeltje kort bij de basiliek.
zeer mooie en speciale kaarsen met als je wilt zetten ze er direct jullie namen en datum op.
en zeker niet duur mijn vriendin heeft haar daar ook gekocht en ze moest dertig euro geven.
echt een aanrader

als je honden hebt kan je de ringen op een kussen leggen op zijn rugje
zoals wij gaan doen.
je kunt altijd een dans inoefenen als openingsdans.
er zullen wel dansscholen bij jou in de buurt zijn die dat doen.

veel succes:)
tania

Nele

Meld misbruik9-7-2009 13:17:54

voor op het feest is een 'feestreglement' altijd een voltreffer! Op internet vind je vééééééééél inspiratie en je kan het altijd nog personaliseren. Bij ons een grote treffer geweest, alle gasten vonden het super origineel!

SVEN
12-9-2009
 Meld misbruik9-7-2009 21:50:26

Dag Sylvie

Als geschenk voor de getuigen hebben wij een parker laten graveren met "best man..." en "maid of honor" en dan de namen erachter.

Bij de uitnodiging hebben wij een kaartje gestoken met een top 10 waar de mensen via een mailtje moeten raden naar onze openingsdans, dan van alle mensen die correct raden hebben we dan een korte quiz gemaakt voor op de trouw zelf. De winnaar krijgt een leuk geschenkje.

voor een gastenboek zullen wij het cliché houden omdat dat toch wel leuk is als je dat later eens kan doorbladeren. het moet toch lang kunnen meegaan.

hopelijk kan je hiermee iets doen
groetjes

Natasja
4-7-2009
 Meld misbruik12-7-2009 18:34:23

Ons gastenboek was onze wc deur en ik moet zeggen dat ik steeds lachend op toilet zit!!Toen de gasten binnen kwamen hadden we een houten plaat laten beschilderen met een bruid en de bruidegom was een aapje in de boom.(echt hilarisch)De mensen moesten dan hier hun hoofd doorsteken enz hebben we van iedereen een heel leuke foto!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...