Terug naar overzicht
Hallo,ja, niet vliegen en gegarandeerd mooi weer, das niet makkelijk hé. ik zou dan met de auto naar spanje rijden of portugal, de algarve is een heel mooie streek.Groetjes,Nathalie
Slovenië, Croatië en die kanten. Goed te doen met de auto (mits mss een overnachting tussendoor) en echt mooie locaties!En anders de klassiekers hé: Zuiden van Frankrijk (je kunt zelfs met de TGV), Spanje of zelfs nog Portugal kan allemaal zonder vliegen!Je zult wel iets moois vinden hoor, desnoods eens zoeken op autovakanties bij Neckermann of zo?En anders een cursusje volgen tegen vliegangst, het is echt niet zo erg :-)
Het Zuiden van Frankrijk is hemel op aarde en gegarandeerd heel goed weer. Echt een aanrader en gemakkelijk te doen met de auto.grtjsAnne
Hallo Els,in welke periode zou je willen reizen ?Zomer-bestemmingen :Hongarije is heel erg mooi èn vreselijk warm vooral in juli. Augustus is meer een onweerswarmte. De Amalfitaanse kust (Sorrento en omstreken) is een aanrader, ook Sardinië en Toscane (Firenze, Sienna, Pisa). En uiteraard Sicilië (Taormina is prachtig èn heet ! Zomer t° gemiddeld 40-45° !). Eén van de mooiste plekjes op aarde waar je met auto+boot naartoe kan, blijft Corsica (ook l'île de Beauté genoemd en geloof me, het is echt adembenemend mooi, vooral het zuiden !) Vertrek met de ferry kan vanuit Marseille. En in de lente t/m mei : Corsica, Sardinië of Sicilië. In juni zit je al in de zomertarieven. Venetië is natuurlijk dé romatische stad bij uitstek maar het hangt van lente tot lente af of het er warm is of niet... Dit zijn zowat de bestemmingen waar ik aan denk. Veel sukses !
waarom niet met de thalys die reist tegenwoordig ook al naar het zuiden van frankrijk; ik denk een zestal uurtjes trein. in brussel op te stappen. kroatie is ook een heel mooi land niet te duur en goed bereikbaar met de autogroetjes mieke 07/08/09