Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis zonder te moeten vliegen

7-7-2009 14:51:34
Hey medebruidjes!
Weet iemand een romantische bestemming voor onze huwelijksreis, ZONDER dat we moeten vliegen? De schrik zit er bij mij serieus in en dat verbetert niet door de recente vliegtuigcrashes... Graag iets romantisch en met 'gegarandeerd' goed weer...
Bedankt!
Els

Els
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 416

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik7-7-2009 15:00:49

Hallo,
ja, niet vliegen en gegarandeerd mooi weer, das niet makkelijk hé. ik zou dan met de auto naar spanje rijden of portugal, de algarve is een heel mooie streek.
Groetjes,
Nathalie

Sofie

Meld misbruik7-7-2009 15:02:52

Slovenië, Croatië en die kanten. Goed te doen met de auto (mits mss een overnachting tussendoor) en echt mooie locaties!
En anders de klassiekers hé: Zuiden van Frankrijk (je kunt zelfs met de TGV), Spanje of zelfs nog Portugal kan allemaal zonder vliegen!
Je zult wel iets moois vinden hoor, desnoods eens zoeken op autovakanties bij Neckermann of zo?
En anders een cursusje volgen tegen vliegangst, het is echt niet zo erg :-)

Sofie

Meld misbruik7-7-2009 15:02:53

Slovenië, Croatië en die kanten. Goed te doen met de auto (mits mss een overnachting tussendoor) en echt mooie locaties!
En anders de klassiekers hé: Zuiden van Frankrijk (je kunt zelfs met de TGV), Spanje of zelfs nog Portugal kan allemaal zonder vliegen!
Je zult wel iets moois vinden hoor, desnoods eens zoeken op autovakanties bij Neckermann of zo?
En anders een cursusje volgen tegen vliegangst, het is echt niet zo erg :-)

Anne
7-8-2009
 Meld misbruik7-7-2009 15:37:00

Het Zuiden van Frankrijk is hemel op aarde en gegarandeerd heel goed weer. Echt een aanrader en gemakkelijk te doen met de auto.

grtjs
Anne

tami
26-6-2010
 Meld misbruik7-7-2009 15:41:57

Hallo Els,

in welke periode zou je willen reizen ?

Zomer-bestemmingen :
Hongarije is heel erg mooi èn vreselijk warm vooral in juli. Augustus is meer een onweerswarmte.
De Amalfitaanse kust (Sorrento en omstreken) is een aanrader, ook Sardinië en Toscane (Firenze, Sienna, Pisa). En uiteraard Sicilië (Taormina is prachtig èn heet ! Zomer t° gemiddeld 40-45° !).
Eén van de mooiste plekjes op aarde waar je met auto+boot naartoe kan, blijft Corsica (ook l'île de Beauté genoemd en geloof me, het is echt adembenemend mooi, vooral het zuiden !) Vertrek met de ferry kan vanuit Marseille.

En in de lente t/m mei : Corsica, Sardinië of Sicilië. In juni zit je al in de zomertarieven. Venetië is natuurlijk dé romatische stad bij uitstek maar het hangt van lente tot lente af of het er warm is of niet...
Dit zijn zowat de bestemmingen waar ik aan denk.

Veel sukses !

mieke
7-8-2009
 Meld misbruik7-7-2009 20:00:41

waarom niet met de thalys die reist tegenwoordig ook al naar het zuiden van frankrijk; ik denk een zestal uurtjes trein. in brussel op te stappen. kroatie is ook een heel mooi land niet te duur en goed bereikbaar met de auto
groetjes mieke 07/08/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums