Nu Online
Momenteel zijn er 325 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP, eerste tegenslag: fotograaf weet het niet meer

7-7-2009 18:12:22
Lap,
en ik die dacht dat ik zo'n gelukzak ging zijn die geen problemen ging hebben.
We hadden via een vriend een hobbyfotograag gevonden die foto's zou nemen op onze dag.
Nu ging mijn toekomstige echtgenoot (hihi) nog even bij hem langs. Wat blijkt nu, hij gaat scheiden van zijn vrouw en nu kan hij ons pas tegen de 18de zeggen of hij gaat kunnen komen. Aangezien we de 25ste trouwen vind ik dat veel te laat. Alle respect voor zijn situatie maar ik heb hem bedankt.
Zijn er mensen die een (hobby)fotograaf kennen uit de buurt van Maasmechelen die we eventueel nog kunnen vragen?
Alvast bedankt.
Mieke
25/07/2009

Mieke
25-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1106

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik7-7-2009 22:00:14

Hallo,

cindy.nies@pandora.be Daar kan je altijd naar mailen voor info.

Groetjes,

Cindy
28/08/2009

Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik8-7-2009 10:32:23

wij hebben jacky kuijpers uit opitter, misschien is hij nog vrij: 089.86 60 04 jacky.kuypers@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...