Terug naar overzicht
Wij gaan twee weekjes vroeger naar Tenerife op huwelijksreis. groetjesVanessa24/10/09
Dag Vanessa. Waar gaan jullie juis in tenerife naartoe ? Heb je al geboekt ?
je moet eens kijken bij neckermannjardin tropical, ze geven daar 50% korting voor bruidsparenvind ik wel een hele mooie korting.wij zijn er geweest en ik vond het wel een mooi hotel. Elke morgen kan je er champagne/ schuimwijn nemen bij het ontbijt.Ik vond het eten niet zo lekker toen, maar ik was zwanger en niks smaakte me. Mijn man vond het eten wel lekker en alle andere mensen ook, dus het zal wel aan mij gelegen hebben!Het ligt ook vlak op de boulevard, maar wel rustig.Ik weet niet of ik tenerife echt de moeite vond. Ik hou meer van pittoreske dorpjes, stadjes enzo
Dag WendyWij hebben nog niet geboekt en we zijn ook nog niet zeker waar we naartoe gaan. Het enige zekere is dat we naar Tenerife gaan. Aangezien de tijd en het budget het niet toelaat om verder te gaan en omdat het nog mooi weer is, is het een goed alternatief.Jullie al een idee?groetjesVanessa
dag vanessa,neen nog geen idee Maar bij mij op het werk is er een meisje die daar gewoond heet. ik heb nu een landkaart besteld van Tenerife en dan gaat ze ons tonen waar het leuk is. grtjs
Hey WendyWij gaan op huwelijksreis naar Tenerife en wij vertrekken 21 oktober.Half november zou je toch nog ongeveer 25 graden moeten hebben.Ik zit in de reissector, en mooie excursies zijn bijvoorbeeld een trip naar het nabijgelegen eiland La Gomera en een uitstap (evt met huurwagen) naar het Teide gebergte, echt heel mooi! Je kan ook goed winkelen in het toeristische deel van Tenerife, en dat is in Playa de las Americas.Veel plezier bij de voorbereidingen!groetjesNoemi17 oktober 2009