Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer sluier af doen?

7-7-2009 20:19:27
Hey

praktische vraag: ik heb een lange sluier besteld. Nu vroeg ik me af wanneer ik deze af/aan moet. Ik dacht op gemeentehuis, kerk, maar ook bij ontvangen gasten, maar de laatste gasten (avondfeest) komen pas aan om 21u, moet ik dan ganse tijd sluier aan houden of gaat deze af tijdens eten? Hoe steek ik hem dan weer deftig in mijn haar? Of is dat niet zo moeilijk?

gr
Ann
5/9/2009

annen mark
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 569

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik7-7-2009 22:17:13

Ik heb ook een lange en doe die pas uit tijdens het eten savonds. Maar wij hebben dan ook maar 1 receptie. Er terug insteken moet toch gaan, niet?!

Groetjes, Laura

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik7-7-2009 22:30:05

ik heb mijn sluier uitgedaan na de eerste receptie. Dus de gasten van het avondfeest heb ik begroet zonder sluier, en geloof me, hoe mooi het ook was, ik was echt blij dat hij uit mocht :-) In en uit je haar halen is echt niet mogelijk (toch niet bij mij) hoor, je gaat je haar naar de 'haaien' helpen.

Succes. En geniet ervan, het is echt een onvergetelijke dag, zou het zo graag nog eens overdoen!!

heidi

Meld misbruik8-7-2009 8:49:17

ik had een sluier in 2delen, een lang deel tot op de lengte van mijn kleed en dan een korte, het was in 2delen en de langste had ik verwijderd bij het ontvangst van de gasten, de andere had een lengte tot aan mijn poep en heb ik een hele dag aangehouden, ik vond het zo mooi dat ik dit een ideale oplossing vond.
16 Mei 2009, de mooiste dag van mijn leven

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik8-7-2009 22:46:47

ik heb mijn sluier (+_2m)(foto's via mail als je wil) uitgedaan na de openingsdans waar we onze weddng-party mee zijn begonnen
dus na het groeten en voor het eten :)

xxx Stephanie
alleenvanmij@live.be

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik18-7-2009 11:32:57

Ik had ook zo'n lange sluier als Stephanie, en heb die aangehad tijdens de misviering (wet was enkele dagen ervoor), tijdens de namiddagreceptie en bij het ontvangen van de gasten avondfeest. Ik heb mij laten vertellen dat je je sluier (en de hoeden, mochten de moeders een hoed dragen) volgens de etiquette niet mag dragen aan tafel.
Ik heb mijn sluier lang aangehad, maar heb er absoluut geen last van gehad, geen hoofdpijn ofzo, was helemaal niet zwaar om te dragen.
En bij mij zou het nog gegaan zijn om de sluier opnieuw in mijn haar te doen - als je dat wilt, best eens overleggen met je kapster, denk ik, dan kan zij er rekening mee houden dat je de sluier zelf wil afnemen en weer opsteken.

Veel succes !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...