Terug naar overzicht
Ik heb ook een lange en doe die pas uit tijdens het eten savonds. Maar wij hebben dan ook maar 1 receptie. Er terug insteken moet toch gaan, niet?!Groetjes, Laura
ik heb mijn sluier uitgedaan na de eerste receptie. Dus de gasten van het avondfeest heb ik begroet zonder sluier, en geloof me, hoe mooi het ook was, ik was echt blij dat hij uit mocht :-) In en uit je haar halen is echt niet mogelijk (toch niet bij mij) hoor, je gaat je haar naar de 'haaien' helpen.Succes. En geniet ervan, het is echt een onvergetelijke dag, zou het zo graag nog eens overdoen!!
ik had een sluier in 2delen, een lang deel tot op de lengte van mijn kleed en dan een korte, het was in 2delen en de langste had ik verwijderd bij het ontvangst van de gasten, de andere had een lengte tot aan mijn poep en heb ik een hele dag aangehouden, ik vond het zo mooi dat ik dit een ideale oplossing vond.16 Mei 2009, de mooiste dag van mijn leven
ik heb mijn sluier (+_2m)(foto's via mail als je wil) uitgedaan na de openingsdans waar we onze weddng-party mee zijn begonnendus na het groeten en voor het eten :)xxx Stephaniealleenvanmij@live.be
Ik had ook zo'n lange sluier als Stephanie, en heb die aangehad tijdens de misviering (wet was enkele dagen ervoor), tijdens de namiddagreceptie en bij het ontvangen van de gasten avondfeest. Ik heb mij laten vertellen dat je je sluier (en de hoeden, mochten de moeders een hoed dragen) volgens de etiquette niet mag dragen aan tafel.Ik heb mijn sluier lang aangehad, maar heb er absoluut geen last van gehad, geen hoofdpijn ofzo, was helemaal niet zwaar om te dragen.En bij mij zou het nog gegaan zijn om de sluier opnieuw in mijn haar te doen - als je dat wilt, best eens overleggen met je kapster, denk ik, dan kan zij er rekening mee houden dat je de sluier zelf wil afnemen en weer opsteken.Veel succes !