Terug naar overzicht
Hallo, je moet eens kijken op www.kaartjeshuis.be kijken. Daar zijn heel originele uitnodigingen, maar je moet er wel voor zijn. Wij hebben er onze smaak in elk geval gevonden :-)Groetjes, Carolien
Ik heb laatst bij vrienden een toffe uitnodiging gezien. Het zat in een doosje (zoals bongo bon) met strikje errond en als de mensen het opendeden sprong het kaartje eruit en werd het een kubus met aan bepaalde zijden een foto en op de andere de tekst.Echt leuk, maar ik weet wel niet waar ze dit laten maken hebben.
Wendy,Wij hebben onze uitnodigingen laten ontwerpen bij Babs, van www.fluweel.be Jong beginnend talent dat nog volledig met de hand tekend, zich 250% inzet voor je ontwerp, zelf meedenkt voor er iets origineel van te maken...Veel plezier en succesGr.Tess
wij hebben de onze laten maken via de site locomix. en hadden gekozen voor de xl card. deze is zo'n grote kaart van a4 formaat. met een cartoontekening erop. iedereen vodnt ze heel speiciaal en wij vonden ze goedkoop. de kaart kost evenveel dan van die simpele kaartjes van den drukker. dus was onze keuze snel gemaakt
Toen wij onze uitnodiging zijn gaan kiezen, zagen we in één van de boeken een uitnodiging in de vorm van een rijstdoosje. Was wel leuk als je de doosjes persoonlijk kunt afgeven, want dan kan je de doosjes al vullen met rijst, wat de mensen kunnen gebruiken op de trouwdag zelf. En je weet wel waarvoor rijst staat, hé! Een teken van vruchtbaarheid! Dus als je snel aan kindjes zou willen beginnen...Knipoog!Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Wij hebben onze uitnodigingen besteld bij www.cartarosa.be . Je hebt daar verschillende originele ontwerpen, zoals een prikbord, iets met jullie vingerafdrukken en zo verder. Wij hebben niets dan goede reacties over onze uitnodigingen gekregen!
@Liesbet : sorry hoor, maar waar vind je die uitnodiging van Marianne. Ik vind ze nergens...
ja ik heb ook al zitten zoeken. Zie ze ook niet.