Terug naar overzicht
wij zijn dat niet van plan, maar gaan hem wel en goeie fles wijn cadeau doen...
Hallo,Wij hebben dit niet gedaan, heb hier eerlijk gezegd ook nooit bij stilgestaan.Groetjes,KatrienReeds 19 dagen getrouwd!
Geeeeeek... Je geeft hem al €200 voor de viering... Is dat niet voldoende???Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Bij ons is het 250 euro en er mag enkel live muziek gespeeld worden. Ik geef geen zakgeld meer hoor!groetjes, kathleen
Wij hebben enkel de 200 euro in een enveloppe afgegeven.Hij was ons trouwens ook vergeten te vertellen dat we de kerk niet konden versieren, omdat er nog een begrafenis was juist voor onze trouw!Groetjes,Kelly
Ik schrok eerlijk gezegd ook toen die persoon dat tegen me zei
Ik vind 200 € ook meer dan genoeg hoor! Wij hebben wel het altaarstuk laten staan. Die pastoor was zo blij als wat :)Groetjes,KristaAl 39 dagen getrouwd :)
wij hebben €200 moeten betalen voor onze vieringen dan waren ze nog te gierig om de verwarming aan te stekenvoor onze viering was er een begrafenis geweest dus het bloemstuk op het altaar was alles behalve vroljk/mooiin onze mis was ook een collecte en we hebben gewoon de cd die ik speciaal voor de trouw had samengesteld n de kerk gelatenvind niet dat er extra gegeven moet wordenxxx Stephaniealleenvanmij@live.be
Hier is dat toch ook de gewoonte hoor. Het altaarstuk blijft normaal staan en dan een bedankje voor de pastoor. Maar meestal is dit in de vorm van een fles wijn of een fles bier ofzoiets. groetjes, Carolina
Bij ons vroeg de pastoor er zelf direct naar bij het voorafgaand gesprek! Mis was 200 euro maar volgens hem was het de gewoonte om de pastoor die de mis voordroeg, ook een centje toe te stoppen. En standaard werd daar 25 euro op gezet. Wij hebben hem dat dan ook gegeven, sja wat zeg je daarop als koppel dat per se wil trouwen hè... ;-) Maar al bij al nog een kleine kost in de grote poel, achteraf bekeken...
Wij hebben de priesters uitgenodigd voor de receptie en het avondfeest, en nog een cadeautje meegebracht van huwelijksreis. Maar het waren dan ook vrienden van de familie.Groetjes