Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal voor dansfeest Antwerpse kempen

8-7-2009 7:33:05
Hey,

Mijn vriend en ik twijfelen tussen feestzaal de smouthmolen in zoersel en la grange in massenhoven. Iemand ervaring met alletwee de zalen? Welke zouden jullie kiezen voor een dansfeest???

Groetjes,

Annelies

Annelies
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 425

B&J
22-8-2009
 Meld misbruik8-7-2009 11:57:03

Dag Annelies,

wij hebben alleen ervaring met La Grange,
wij trouwen daar volgende maand en hebben deze zaal gekozen omdat een mooie locatie is, toffe mensen, je hebt veel inspraak,
kortom hier voelen we ons zeer goed bij deze zaal,
de andere heb ik geen ervaring mee,
hopelijk kom je eruit,

Ik heb nog maar weinig negatieve reacties (bijna geen) gelezen van La Grange, en alle commentaar na een feest is steeds zeer positief, dat wil toch iets zeggen denk ik

Nog veel succes met de keuze

mvg Jirka en Bart

Annelies
27-2-2010
 Meld misbruik8-7-2009 18:28:16

Heykes, bedankt voor jullie reactie Jirka en Bart.
Wij zijn een half jaar terug naar de zaal La Grange gaan kijken en hadden een beetje de indruk dat het daar nogal rommelig en vuil (stofdraden overal, oude zetels boven,...) was. Ook heb ik 18 minuten aan de telefoon moeten hangen voordat ik een datum kreeg waarop ik kon gaan kijken, dat kwam nogal ongeorganiseerd over bij mij.
Langs de andere kant vind ik de oprijlaan prachtig! en ook de tuin is heel mooi. En misschien is het wel een pluspunt dat alles er niet overdreven stijfjes aan toegaat?
Geven jullie een echt avondfeest met eten of enkel een dansfeest? Hebben jullie al andere trouwfeesten bijgewoond daar?

Veel geluk alvast met jullie trouw binnekort!
Groetjes,

Krista
30-5-2009
 Meld misbruik8-7-2009 21:27:51

Hey Annelies,

Ik ben vorige winter nog in La Grange geweest voor een bedrijfsfeest. Dat was een walking diner en ik moet zeggen, dat was echt heel lekker en verzorgd hoor. Vriendelijke bediening en een moie locatie. Stof heb ik niet zien liggen maar dat kan ook aan het schemerlicht gelegen hebben :) Voor ons eigen huwelijksfeest hebben wij daar ook geïnformeerd maar de zaal was reeds bezet. Ook Smoutmolen was al bezet. Uiteindelijk hebben we ons huwelijksfeest in Domein Martinus in Halle-Zoersel gedaan. En we hebben daar nog geen seconde spijt van gehad! Niks dan lof daarover.

Groetjes,
Krista
Al 39 dagen getrouwd :)

Annelies
27-2-2010
 Meld misbruik8-7-2009 23:11:14

Hey Krista,

Ook bedankt voor je reactie!
Onze beste vrienden hebben vorig weekend ook hun trouwfeest de Martinushoeve gedaan, en het was heel goed! Wij waren daar ook al eens geweest voor een bedrijfsfeest van mijn vriend zijn werk, dus we wisten al dat het een goeie locatie was, maar we willen graag een andere zaal nemen omdat het anders zo nagedaan lijkt...
Daarom valt voor ons Martinushoeve al af.
'tIs echt moeilijk om te beslissen, maar we zullen er binnekort wel uitgeraken :)

Groetjes,

Annelies
27-2-2010
 Meld misbruik8-7-2009 23:11:20

Hey Krista,

Ook bedankt voor je reactie!
Onze beste vrienden hebben vorig weekend ook hun trouwfeest de Martinushoeve gedaan, en het was heel goed! Wij waren daar ook al eens geweest voor een bedrijfsfeest van mijn vriend zijn werk, dus we wisten al dat het een goeie locatie was, maar we willen graag een andere zaal nemen omdat het anders zo nagedaan lijkt...
Daarom valt voor ons Martinushoeve al af.
'tIs echt moeilijk om te beslissen, maar we zullen er binnekort wel uitgeraken :)

Groetjes,

Krista
30-5-2009
 Meld misbruik9-7-2009 22:10:19

Hey Annelies,

Wij vonden een zaal kiezen ook het moeilijkste. Toch zou ik er niet mee inzitten om ook Domein Martinus te nemen als je dat zou willen. Je trouwt tenslotte maar één keer hé. En jullie beste vrienden zullen dat zeker begrijpen. Wij zouden zelf hééééél graag nog eens in Domein Martinus een feestje vieren. Als je dus volk te kort komt, geef je maar een seintje :)
In elk geval veel succes met jullie keuze! En denk eraan, gewoon jullie zin doen.

Groetjes,
Krista

B&J
22-8-2009
 Meld misbruik10-7-2009 20:58:28

Dag Annelies,

wij geven inderdaat een avondfeest in La Grange, alles is daar presies minder stijf dan ergens anders,
je mag je eigen menu mee samenstellen, je weet de totaalprijs van je feest zonder dat er addertjes onder het gras zitten,

wij hebben het gevoel dat de mensen er veel van kennen en ze zitten al jaren in het vak,

Het is hoe je jezelf erbij voelt, het moet klikken met een zaal en de eigenaar en dan loopt het wel los,

nog veel succes met je keuze

mvg Jirka en Bart

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...