Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben er enkele weken geleden geweest voor schoenen. Handtassen hebben ze er niet echt.Ik moet zeggen, dat zijn wel superprofessionele mensen. Ze luisterden naar mijn wensen, keken naar de stand van mijn voeten. Bij elke schoen die ik leuk vond, gingen we naar buiten, naar het daglicht om het effect te bekijken. Uiteindelijk heb ik er mijn ding niet gevonden (ligt aan mezelf, niet aan de winkel) en hebben ze mij veel tips gegeven waar ik op moest letten wanneer ik in gewone schoenwinkels ging zien. Erg professioneel!Cindy10.10.09
Ik ben er ook enkele weken geleden geweest. Zowel man als vrouw waren heel vriendelijk en namen echt de tijd voor iedere klant. Ze gaven tips en waren totaal niet opdringerig. Ik had verwacht dat ze nog een grotere keuze aan bruidsschoenen gingen hebben. Uiteindelijk heb ik daar geen schoenen gekocht, omdat ik dacht dat mijn schoonzus dezelfde schoenen had bij haar suitekleding(maar dan in een andere kleur. Ik kreeg een bonnetje waarop de gegevens stonden van de schoenen, zodat ik (indien ik de schoenen toch wilde) meteen het juiste paar had als ik terugkwam.