Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenenwinkel Tsjari Breda

8-7-2009 11:33:21
Hallo,

Wie heeft er ervaring met deze winkel?
Vind je er enkel schoenen? Of ook handtasjes - accessoires - ...?
Via mail kwamen ze zeer vriendelijk over.

Gr.
Tess

Tessa
10-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 562

Cindy
10-10-2009
 Meld misbruik8-7-2009 18:02:07

Hallo,
Ik ben er enkele weken geleden geweest voor schoenen. Handtassen hebben ze er niet echt.
Ik moet zeggen, dat zijn wel superprofessionele mensen. Ze luisterden naar mijn wensen, keken naar de stand van mijn voeten. Bij elke schoen die ik leuk vond, gingen we naar buiten, naar het daglicht om het effect te bekijken. Uiteindelijk heb ik er mijn ding niet gevonden (ligt aan mezelf, niet aan de winkel) en hebben ze mij veel tips gegeven waar ik op moest letten wanneer ik in gewone schoenwinkels ging zien. Erg professioneel!
Cindy
10.10.09

imke
7-8-2008
 Meld misbruik9-7-2009 12:27:15

Ik ben er ook enkele weken geleden geweest. Zowel man als vrouw waren heel vriendelijk en namen echt de tijd voor iedere klant. Ze gaven tips en waren totaal niet opdringerig. Ik had verwacht dat ze nog een grotere keuze aan bruidsschoenen gingen hebben. Uiteindelijk heb ik daar geen schoenen gekocht, omdat ik dacht dat mijn schoonzus dezelfde schoenen had bij haar suitekleding(maar dan in een andere kleur. Ik kreeg een bonnetje waarop de gegevens stonden van de schoenen, zodat ik (indien ik de schoenen toch wilde) meteen het juiste paar had als ik terugkwam.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...