Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

problemen!!!

8-7-2009 11:38:19
Hey, komen jullie ook veel problemen tegen......op de laatste moment???
Wij trouwen op 18 juli en mijn man zijn getuige is zijn beste vriendin en die is aan het scheiden. Wij hebben gevraagd of ze het nog zag zitten als getuige en ze antwoordde met een duidelijke JA!! Nu vroegen wij aan haar wat ze met haar dochter gaat doen als zij in de suite moet binnen komen in de kerk? Van ons mag ze meelopen als ze ook grijze kleren aandoet zoals de andere bruidskindjes. Maar da vind ze natuurlijk niet meer op zo'n korte tijd en ze vroeg of haar dochter bij haar in de suite mag lopen anders ziet ze het niet echt zitten!!!!!!! Tja, wa moet ge daar dan op antwoorden???? We hebben gezegd dat het goed is want anders is mn man zijn getuige kwijt. Ze dwingt ons eigenlijk een beetje.
Komen jullie ook zoveel problemen tegen in de laatste dagen??? Ik wordt zot en de stress wordt alleen maar erger....ppffff....
Grts Mie

Annemie
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 988

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik8-7-2009 11:45:19

Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt, maar ik vind persoonlijk dat je dit een beetje erger maakt dan het is. Haar dochtertje is geen bruidskindje, toch? Dan moet ze toch ook niet dezelfde kledij aanhebben? Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet, zeker niet als zijzelf haar dochter bij zich laat lopen. Als het meisje bij de andere bruidskindjes gaat lopen is het iets anders...
Ik denk inderdaad dat je wat veel stress hebt ;-) probeer nog te genieten van die laatste dagen!

s
1-6-2007
 Meld misbruik8-7-2009 11:58:59

Ik sluit me aan bij Sara.
Ik zie het probleem niet echt...

In mijn ogen ben je een beetje aan het stressen bent op onbenullige dingen.

Maar ieder bruidje is daar anders in natuurlijk. Ik kan me in zo'n details niet druk maken.

Annemie
18-7-2009
 Meld misbruik8-7-2009 12:13:30

Het is niet alleen dat. Ik probeer alles zo goed mogelijk te regelen en iedereen begint vervelend te doen. Sommigen van de suite rijden mee met ons treintje, dan weer niet, dan weer wel. We krijgen van niemand hulp, geen dank u wels als we een deel van de kindjes hun kleren betalen. Mijn getuige vertrekt om 22u van mijn feest op reis. Onze babysit zei 3 weken geleden dat ze niet kon op de kindjes passen omdat ze op reis vertrekt. Gelukkig heb ik iemand anders gevonden op die korte tijd. Wat gaan ze ons nog allemaal vertellen....

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik8-7-2009 12:16:48

Hey, maar meid je moet geen problemen zoeken als er geen zijn. Ben afgelopen zaterdag getrouwd en ik weet wat problemen zijn, geloof me!
Bruidskind van ons heeft NIETS willen doen dan huilen en tegenwerken. Het was desondanks een schitterende dag hoor maar de fotograaf heeft me op tijd gekalmeerd dat het MIJN dag was en het wordt ook JOUW dag dan en dat zou je niet moeten laten verpesten door zoiets.
Relax en heel veel plezier!!!!
Groetjes.

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik8-7-2009 12:17:00

Als haar dochter niet bij de bruidskindjes loopt maakt het toch niet zoveel uit wat ze aan heeft, ik zou mij er niet te druk in maken hoor, probeer gewoon een beetje te genieten, er zijn veel ergere dingen int leven!
Groetjes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik8-7-2009 23:04:49

Ik versta je probleem. Het zijn zo van die onnozel dingen maar je bent er toch weer mee bezig. Zo kreeg ik maandag telefoon van de traiteur die ik voorzien had voor 's middags voor de suite. (Zo van die kleine broodjes. Wij trouwen net na de middag.) Dat ze dan vakantie hebben. Toen ik dit heb vastgelegd heb ik er duidelijk achter gevraagd! Ik ben dan een week nadien nog eens langsgeweest omdat ik graag eerst een prijs had. Die was nog niet af maar ze zou bellen. Nu bijna een maand later zal ze is bellen... Dat ze de dag ervoor stoppen en vakantie nemen. grrr... Heb nu ondertussen wel een andere gevonden maar toch. Weer extra werk dat eigenlijk niet gehoeven had.
Kleding voorschriften heb ik niet opgelegd. Dit weet ik zo al dat daar niet veel van in huis zou komen. Ben zaterdag nog met m'n moeder op pad geweest om iets anders te zoeken. Ze had al kleren gekocht maar ahhh ... wij trouwen op 1 augustus hé, ze had een blouse met lange mouwen met daarover een dikke vest. Precies putje winter.

groetjes, Carolina

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik15-7-2009 9:10:18

hey Annemie

Hoe zwaar je nu ook onder stress staat, probeer echt te genieten van die laatste dagen! Ik mis ze!
De week voor wij gingen trouwen is er ook vanalles misgegaan:
- Ineens kwam de getuige van mijn man niet meer mee naar de vrijgezellenavond. Daardoor een hele kwestie van: ik kan toch op jou rekenen tijden de trouw en al?
- We ontdekten dat er op het marktplein kermis ging zijn en hadden dus 0 parkeerplaatsen beschikbaar, maar wel veel dwaze lawaaimakende kraampjes. Wij dus een dag voor ons huwelijk nog gaan klagen en zagen op de gemeente en dan kregen we uiteindelijk toch toestemming op twee 'verboden te parkeren' platen te zetten, maar die moesten we wel zelf gaan halen en de dag na ons huwelijk zelf weghalen (ja HALLO!! dat is het eerste waar een pasgetrouwd koppel zich mee bezig wil houden!!!)
- Drukfouten in het misboekje en de pastoor niet meer vastkrijgen! Er stond een extra lezer in vermeld die er niet was! (Via post-itjes en briefjes een versie in zijn bus gestoken en spannend wachten tot in de mis om te horen of de boodschap aangekomen was - gelukkig was dat wel zo :-))
- Weersvoorspelling: SLECHT, sortregen! Heel frustrerend als de rest van de maand stralend was.
- Make-up was toch echt niet wat ik wilde!
- Vrienden lieten weten dat ze misschien toch twee uurtjes later gingen zijn omdat hun ploeg in de basket doorging naar de halve finale (SERIEUS hé!!!!! WIE DOET DAT NU? Mijn antwoord was dan ook duidelijk: ge komt, of ge komt niet! -> ze waren op tijd zenne! :-))
- ...
Het zijn drukke en zenuwslopende dagen voor de trouw, maar achteraf denk je er met veel blijdschap aan terug.
Geniet van elk moment, want het is zo voorbij!
Veel succes gewenst!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...