Terug naar overzicht
Annabel,Kooningshuis, bedoel je daarmee Koonings in Deurne?Gr.Tessa
ja...en is het daar de moeite????
Hey,Ik ben zelf ook naar Koonings in Deurne geweest en heb daar mijn kleed besteld. Ik heb er een super ontvangst gehad! Ik had een fantastische verkoopster, voor wie niets teveel was. Ik ben zelf van Olen en moest er ook een eindje voor rijden, maar dat was voor mij zeker alle moeite waard. Ik heb niet de ideale maten, maar zij stelde me super op mijn gemak... En net gisteren heb ik telefoon gekregen dat mijn jurk binnen was en mijn eerste pas is vastgelegd op 29 augustus...Doen gewoon!Cindy10.10.09
Hoi,ik ben vandaag bij Koonings gaan kijken voor een kleed en heb mijn droomkleed daar gevonden en besteld. Ik ben in de wolken, de bediening is super, ze helpen je heel goed en zijn heel vriendelijk. Er is ook enorm veel keuze en de moeite. Ik heb er 1u15 voor gereden en ben supercontent.Grtjs Karin22052010
nu krijg ik nog vele meer zenuwen!!!!is nu niet omdat de actie er nu is dat ik daar heen wil maar omdat er vele jurken van pronovias zijn.ok ja door de actie ga ik wel velen vroeger als gepland naar een kleedje zoeken maar als je weet da pronovias niet zo goedkoop is....tja dan mag er gerust wat geld af ;)ale is heeeeeeel fijn te horen dat het daar de moeite is!merci voor de reacties!!!!!!xxx