Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleed passen

8-7-2009 12:14:58
joepie!!!maandagnamiddag mag ik voor de eerste keer een jurk ga passen!!!!heb afspraak in kooningshuis in nederland.is ver rijde voor ons ma is nog een actie bezig daar.heb al zenuwen!!!!tof tof tof!!!!

groetjes annabel

annabel
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 477

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik8-7-2009 12:17:00

Annabel,

Kooningshuis, bedoel je daarmee Koonings in Deurne?

Gr.
Tessa

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik8-7-2009 12:19:22

ja...en is het daar de moeite????

Cindy
10-10-2009
 Meld misbruik8-7-2009 17:55:45

Hey,
Ik ben zelf ook naar Koonings in Deurne geweest en heb daar mijn kleed besteld. Ik heb er een super ontvangst gehad! Ik had een fantastische verkoopster, voor wie niets teveel was. Ik ben zelf van Olen en moest er ook een eindje voor rijden, maar dat was voor mij zeker alle moeite waard. Ik heb niet de ideale maten, maar zij stelde me super op mijn gemak... En net gisteren heb ik telefoon gekregen dat mijn jurk binnen was en mijn eerste pas is vastgelegd op 29 augustus...
Doen gewoon!
Cindy
10.10.09

KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik8-7-2009 18:08:59

Hoi,
ik ben vandaag bij Koonings gaan kijken voor een kleed en heb mijn droomkleed daar gevonden en besteld. Ik ben in de wolken, de bediening is super, ze helpen je heel goed en zijn heel vriendelijk. Er is ook enorm veel keuze en de moeite. Ik heb er 1u15 voor gereden en ben supercontent.
Grtjs Karin
22052010

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik8-7-2009 21:12:08

nu krijg ik nog vele meer zenuwen!!!!is nu niet omdat de actie er nu is dat ik daar heen wil maar omdat er vele jurken van pronovias zijn.ok ja door de actie ga ik wel velen vroeger als gepland naar een kleedje zoeken maar als je weet da pronovias niet zo goedkoop is....tja dan mag er gerust wat geld af ;)
ale is heeeeeeel fijn te horen dat het daar de moeite is!

merci voor de reacties!!!!!!

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...