Terug naar overzicht
wij trouwen ook 8-8-9!Wij hebben deze week en volgende week alle afspraken om alles nog eens te bevestigen en te overlopen: fotograaf, videograaf, bloemen, zaal, deken, DJ, muziek in de kerk. Morgen naar de drukker om eens te bespreken voor het misboekje te drukken. Verder moeten we nog de bedankjes maken (ik ben vanplan dat zelf te doen met doopsuiker dus ga da niet te lang op voorhand doen), met de tafelschikking wachten we tot de bevestigingen binnen zijn (18juli). Voor de rest weet ik niet goed wat ik nog vergeten kan zijn maar heb eigenlijk nog niet veel stress (gelukkig!)groetjes!
Wij trouwen op 1 augustus, dus een weekje vroeger. Eigenlijk is bijna alles in orde, deze week moeten we nog naar de dj, de pastoor en de feestzaal voor de laatste besprekingen. Ik mag vrijdag mijn kleed halen bij de naaister. Vanmiddag ga ik nog om de cadeautjes voor aan de kerk voor de kindjes want ik had er nog te weinig. En dan nog de misboekjes in elkaar steken en de laatste dagen voor onze trouw bloemstukken maken. En that's it!'t Zal er vlug gaan zijn! Ik ben nu aan het plannen waar de auto's moeten staan en waar iedereen in de kerk moet gaan zitten enz, die kleinigheden moeten nog gebeuren.Groetjes en niet teveel stressen he!Inge
Hey,Voor ons is 8 augustus ook DE dag. Bij ons is zo goed als alles in orde enk ik, op van die kleine prulletjes na. De versiering voor aan de stoelen (we trouwen in de tuin van de feestzaal) maken mijn schoonmama en ik, we moeten nog een geknipte "wensboom" vinden, de teksten en muziek voor de viering zijn gekozen. Ja, nu komt het op die kleine dingetjes aan.Maar ik heb dus ook al massa's stress!heel veel succes eh de 8ste!Nele08-08-09
Wij zijn op 8/08/09 één jaar verloofd, dus dan ga ik zeker aan alle bruidjes denken die al een stapje dicher staan als wij en die dag trouwen. Voor ons breekt de grote dag pas 19/09/09 aan. Ik heb vannacht gedroomd dat ik vanalles vergeten was in de Kerk. Maar ik heb het vanmorgen nog eens allemaal opgeschreven en nu ga ik het zeker bij hebben, dus de droom is voor niks geweest. Geniet van je trouwdag hé!!!Sofie 19/09/2009
Wij trouwen ook op 8 augustus. Alles is ongeveer in orde, behalve dat we nog de laatste hand aan het leggen zijn aan onze viering. Morgen moet mijn vriend zijn kostuum afhalen en ik mijn kleed volgende week vrijdag...