TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylvie
16-10-2009
|
8-7-2009 14:17:43
Hey, Ik ken het dilemma! Wij hebben zelfs ons huwelijk dat gepland was voor juli 2010 verplaatst naar oktober dit jaar om die reden. En nog hebben we het moeilijk om nog veilig te vrijen :) Puur emotioneel zeg ik NU-NU-NU maar het verstand zegt dat ik nog even moet wachten.
Je kan misschien voor de wet trouwen en voor de kerk pas volgend jaar?
|
|
gwendy
7-8-2009
|
8-7-2009 14:31:14
Hey,
Ik trouw over een maand en ben nu 10 weken zwanger. Dit was een bewuste keuze. We zijn in april begonnen met proberen en na een maand was het al prijs. Ik zal dus 14 weken zijn op mijn trouw. De kwaaltjes hangen af van persoon tot persoon. Ik ben niet misselijk en ik ben imuun tegen toxoplasmose dus ik mag wel alles eten. Natuurlijk mag ik van geluk spreken dat alles zo vlotjes loopt. Maar ik zou het zeker opnieuw doen.
Groetjes
|
|
s
1-6-2007
|
8-7-2009 14:34:57
Als je 26 bent, heb je nog wel even tijd, he. Trouwen kost geld en veel organisatie. Wil je een huwelijksreis? Of een laatste reis met jullie twee'tjes? Kindje kost geld en ook organisatie (papieren aanvragen, ziekenkas regelen, creche regelen,...)
Is er nog een woning die moet aangepast worden? Want da's dan eventueel een 3de ding erbij...
Geniet van de baby's in je omgeving. Jouw tijd komt nog wel en die gaat er sneller zijn dan je denkt, namelijk volgend jaar al!!!
|
|
Lien
1-8-2009
|
8-7-2009 14:41:47
Ik ben 6 weken zwanger en trouw binnenkort. Ook ik ben immuun voor toxoplasmos en cytomegalie. Natuurlijk heb ik wat kwaaltjes: moe en klein beetje misselijk. Maar tis echt leefbaar hoor... Nu ja, dat is bij iedereen anders.
Wij hadden van de eerste keer prijs :-) ook iets wat we niet gedacht hadden. Ik zal dus 9 weken ver zijn als we trouwen. Wat op zich nog meevalt. Het zal nog niet zichtbaar zijn.
Veel succes met je keuze! Ik kan alleen zeggen: ik ben er superblij mee, maar voel me dan ook echt wel nog goed!
Groetjes
|
|
Sofie
|
8-7-2009 14:43:30
Bijkomend probleem is dat ik nu 6 maanden een project heb op het werk waardoor ik heel veel zal moeten reizen dus voor januari 2010 kan ik zeker niet proberen (veel te onregelmatig leven) en zoals S zegt heb ik nog veel verbouwingswerken aan ons huis en zullen de centjes wel op zijn. ik wil ook nog een laatste verre (huwelijks)reis maken maar dat kan natuurlijk nog tot 5-6 maanden zwangerschap
nog een probleem: ik neem de pil sinds mijn 17de en ben ermee begonnen omdat ik helse maandstonden had: flauwvallen, overgeven en heel onregelmatig (om de 2 weken). nu ben ik bang dat ik dat opnieuw zal krijgen als ik stop met de pil
Ik zal 27,5 zijn als ik trouw en ik reken op een paar maanden (hopelijk geen jaren ) proberen=28 als ik beval; bovendien is mijn vriend nu 31 dus 32 als we trouwen en hij wil ook een jonge papa zijn
aaaaah hatelijk dat eeuwige dilemma: should I listen to my head should I listen to my heart... ik zal er nog eens over moeten nadenken maar toch al bedankt voor jullie reacties!
het doet deugd om hier eens mijn hart te kunnen luchten!!x
|
|
Wendy
12-6-2010
|
8-7-2009 15:20:32
Hey Sofie,
Ik heb het nooit erg gevonden om eerst kindjes te krijgen. Wij zijn in maart 2008 gestopt met de pil maar tot nu toe geen geluk gehad :-( Al wat gynaecologische onderzoeken gehad en er blijkt niet direkt een probleem te zijn. Ik ben 25, dus zooo dringend is dit niet, maar ik wil ook heel graag jonge mama zijn en mijn ventje is 5 jaar ouder dan ik...
Wij zijn pas sinds mei verloofd en gaan trouwen op 12 juni 2010. Met pijn in ons hartje lassen wij nu dus een pauze in tot december (om zo niet met een boorlingske te moeten trouwen, of ook liefst niet hoogzwanger..) Daarna starten we met medisch begeleid zwanger proberen te worden..
Mijn ideale huwelijk is voor mij écht waar om met z'n drietjes te zijn op onze Grote Dag (mijn grootste vrees dat we dan nog steeds niet...).
Ik wil je hier niet mee bang maken, je moet er in je planning zowiezo van uitgaan dat het van de eerste keer prijs zal zijn (ik wens het jou zeker toe!) Ik wil gewoon zeggen dat je, als je dit wilt, er moet voor gaan! Maar je houdt inderdaad best rekening met je trouwdatum, dus zoals je zegt om te stoppen in januari, lijkt prima! Eerder is te zot, want 9 maand rondlopen met gedachten zoals 'oh my god, ik ben uitgerekend voor onze trouwdag' is ook niet gezond :-) Als dan zou blijken dat je veel last hebt van je maandstonden, kan je nog altijd naar de gynaecoloog gaan voor info of onderzoek, of kan je ook steeds bvb in maart/april terug aan de pil tot na jullie trouw.
En alle zwangerschapskwaaltjes: als je ziek bent, er bestaat medicatie die je als zwangere gerust mag innemen, rauwe groenten zijn ook te vermijden, en een nuchter maar zwanger bruidje kan volgens mij ook heel goed feesten! Het trouwkleed, daarvoor informeer je dan best je naaister/winkel dat de kans erin zit dat het iets wijder zal mogen zijn.. Die hebben daar volgens mij wel ervaring genoeg mee!
Veel succes in wat je ook beslist! (en veel plezier en geluk aan alle andere zwangere bruidjes!)
Wendy
|
|
s
1-6-2007
|
8-7-2009 15:23:22
Dus eigenlijk wil je trouwen, verbouwen, kindje, wat reizen voor werk en een verre huwelijksreis?
Dat mag je allemaal willen, maar om dat ook allemaal op 1 jaartje tijd te doen, lijkt mij behoorlijk stressy. Ik zou het niet kunnen. En dan is er nog het financiele plaatje waar je toch ook rekening mee moet houden.
En een mooie huwelijkreis doen als je 5-6 maanden zwanger bent kan een hele mooi reis worden, maar kan ook gigantisch tegenvallen. Je kan niet voorspellen of je een makkelijke zwangerschap gaat hebben of ééntje met alle kwaaltjes. Ver reizen als je 5 maand bent lijkt me echt geen aanrader.
|
|
Sofie
|
8-7-2009 15:30:53
@Wendy: daar vrees ik ook een beetje voor, dat het niet zal lukken maar hoe meer je natuurlijk stresst hoe slechter dus probeer ik niet te doemdenken :-). ik hoop echt dat het volgend jaar wel zal lukken voor jou. ik heb een vriendin die net hetzelfde voorheeft en nu is ze via inseminatie zwanger van een tweeling! Dus zeker niet wanhopen en ontspannen dan lukt het vast! x
@S: ja ik ben nu eenmaal een bezige bij en wil veel tegelijk maar ik zou sowieso niet voor januari beginnen proberen: in januari is mijn reis-project voorbij, zullen de werken in het huis al verder staan en zou het eventueel kunnen. Ofwel stop ik al met de pil om te zien wat het geeft zoals Wendy zegt en vrij ik nog op andere "veilige" manieren. dan zijn die hormonen tenminste al uit mijn lichaam want naar het schijnt kan dat soms 4 maanden duren eer ze helemaal weg zijn...
|
|
lotje
30-5-2009
|
8-7-2009 15:32:09
Ik wordt er 27. We zijn eind mei getrouwd en 2tal weekjes voor den trouw gestopt met de pil. We zijn nu juli en ik ben 6 weken zwanger. Om maar es te demonstreren hoe snel het kan gaan. In mijn omgeveing zie ik ook dat het soms moeilijker gaat, maar je moet dus met beide rekening houden. Wat de kwaaltjes betreft: tot vorige week had ik van niets last. Sinds enkele dagen ben ik de ganse dag door misselijk. Ik moet constant iets eten om die misselijkheid tegen te gaan en ben daarenboven héél erg moe. Ook al was het verlangen naar een kindje al lang voor onze trouw aanwezig, toch ben ik blij dat we niet eerder gestopt zijn met pil. Ook al heb ik het er zeker voor over, toch ben ik blij dat ik mij op onze trouwdag en huwelijksreis zo niet heb gevoeld. Ook al is het een mooie gedachte om met z'n drietjes te trouwen. Ik zou wachten, 27 is nog altijd jong en een jaarjte gaat héél snel, geloof me. Das natuurlijk maar mijn persoonlijke mening.
|
|
Annelies
27-2-2010
|
8-7-2009 18:11:35
Ik zou er gewoon voor gaan en je hart volgen! Zwanger trouwen kan ook, en als je het uitstelt en het lukt nadien niet direct... Je moet doen waar jij je zelf goed bij voelt!
|
|
Ilse
10-4-2010
|
8-7-2009 18:20:50
Hey Sofie, ik herken het zo hard :-) Wij trouwen in april 2010 en initieel wou ik ook al stoppen in januari met de pil... Maar nadat ik mijn trouwkleed had gepast, ben ik er beginnen over nadenken, en ik wil echt dat het een zorgeloze dag wordt, waarop ik me goed kan voelen... En je weet tenslotte nooit of je kwaaltjes hebt of niet, of verdikt en niet meer in je kleed past, of puistjes krijgt... En op die paar maanden komt het dan ook weer niet meer aan zeker (hoewel mijn hoofd soms toch nog zegt van wel... :-) ) Ik ben ook 26 en zal 27 zijn eer we trouwen, en mijn toekomstige is er 35, dus ook zijn klok tikt, maar we willen toch genieten van de dag zelf... Ik heb dus beslist om twee weken voor de trouw of net voor de trouw te stoppen... Grappig dat toch veel vrouwen hetzelfde denken hè :-)
|
|
Els
17-7-2010
|
8-7-2009 18:35:22
ook ik herken dit dilemma heel goed: alleen wordt het bij ons iets 'dringender': ik zal er 29 zijn als we trouwen, wsl dus zeker 30 tegen dat ik zou bevallen... van een biologische klok die tikt gesproken... en dan moet alles nog à la minute lukken... ik zou ook nu heel graag al stoppen met de pil, maar ik was ook enorm misselijk toen ik mijn pil nog niet nam en ik heb ook schrik voor al die kwaaltjes. Wat trouwens hier nog niet vermeld werd: een vriendin van mij moest al vrij vroeg volledig plat liggen, dus daar moet je ook nog rekening mee houden he!! Zie je u al 'liggend' trouwen en op uw beddeke liggen in de feestzaal? Vandaar dat wij nog, met enorm veel spijt in het hart, toch nog die paar maanden gaan wachten... Wil echt het risico niet nemen en de stress ervan vermijden! + stel dat het toch nog fout loopt vlak voor de trouw: 'happy wedding'... maar je voelt je zo slecht als iets... k weet het, ben misschien een doemdenker, maar misschien ook wel wat realistisch... Veel succes toch gewenst! Hopelijk gaat alles wel zoals gepland!!! Els
|
|
Sofie
|
8-7-2009 18:59:06
Ik ben blij dat ik niet de enige twijfelaar ben :-) Wss zal ik in januari stoppen met de pil maar nog veilig vrijen en dan zien of mijn regels normaal verlopen. En dan idd proberen vanaf een week voor/de trouw zelf.
Ik weet dat het maar 1 jaar verschil zou zijn maar mijn gyneacoloog zegt dat je vanaf je 25ste steeds minder vruchtbaar wordt dus soms maak ik me daar wel zorgen over. En ik kan het niet uitleggen maar nu het "moedergevoel" er is wil het niet meer weg, terwijl ik er een jaar geleden nog niet klaar voor was; wil ik nu niks liever. Ik zal mij eens uitleven en de baby's van mijn vriendinnen moeten vertroetelen, er zijn er 5 op komst dit jaar dus ik zal werk hebben ;-) mss komen we elkaar volgend jaar dan tegen op baby websites :-)
|
|
Sofie
|
8-7-2009 18:59:12
Ik ben blij dat ik niet de enige twijfelaar ben :-) Wss zal ik in januari stoppen met de pil maar nog veilig vrijen en dan zien of mijn regels normaal verlopen. En dan idd proberen vanaf een week voor/de trouw zelf.
Ik weet dat het maar 1 jaar verschil zou zijn maar mijn gyneacoloog zegt dat je vanaf je 25ste steeds minder vruchtbaar wordt dus soms maak ik me daar wel zorgen over. En ik kan het niet uitleggen maar nu het "moedergevoel" er is wil het niet meer weg, terwijl ik er een jaar geleden nog niet klaar voor was; wil ik nu niks liever. Ik zal mij eens uitleven en de baby's van mijn vriendinnen moeten vertroetelen, er zijn er 5 op komst dit jaar dus ik zal werk hebben ;-) mss komen we elkaar volgend jaar dan tegen op baby websites :-)
|
|
heidi
|
8-7-2009 20:32:58
je moet prioriteiten stellen, ik wou zeer graag trouwen, maar ook mijn kinderwens was groot, niettegenstaande dat mijn vriend het tijd vond om een huisje te bouwen. wij hebben uitgemaakt wat we belangerijk vonden, we hebben gebouwd met onze 1ste zoon onderweg, we woonden er 2weken toen hij kwam, kort daarna kwam onze 2de zoon, vorrig jaar zouden we voor een derde gaan, maar toen stelde mijn (nu man) de vraag of ik met hem wou trouwen, dan was het voor mij eenvoudig, of eerst trouwen of eerst een kindje, wij zijn nu onlangs getrouwd en beginnen volgende maand aan ons derde kindje. Onze kindjes zijn nu 4 en 2 jaar, we hebben nu alles wat ons verlangt, en met je eigen kindjes als bruidskindjes is het ook zeer leuk.
|
|
Ilse
10-4-2010
|
8-7-2009 22:17:45
Hey,
ja, stoppen met de pil in januari heb ik ook al gedacht, en dan die paar maanden opletten.. Maar langs de andere kant: het moet maar weer eens lukken dat het net dan 'per ongeluk' toch prijs is... Plus ik ben bang dat ik dan op de trouw verdikt sta en vol puisten.. Pff, ik zit met hetzelfde dilemma hoor :-) Maar ik heb het ondertussen al een beetje kunnen loslaten gelukkig... Het moet een mooie en leuke dag worden zonder zorgen, niwaar? groetjes Ilse
|
|
Sarah
4-7-2009
|
8-7-2009 22:37:14
hey,
ik ben nu zaterdag getrouwd en ben 15 weken zwanger. Ik heb echt genoten van de trouw maar ik kan toch iedereen aanraden om nog eventjes te wachten... Ik vond het toch wel stressie op het laatste moment: mn kleedjes moets 2 dagen voor de trouw aangepast worden, tot de woensdag voor de trouw viel ik standaard om 20.30 als een blok in slaap, ik heb mijn menu moeten wijzigen omdat ik toxoplasmose negatief ben... En zelfs als je geen kwaaltjes hebt, is het gewoon leuk om maar van 1 ding tegelijkertijd te genieten. Toen ik ontdekte dat ik zwanger ben, heeft het 2 a 3 weken geduurd voor ik me weer met de trouw hebben kunnen bezighouden... mijn gedachten waren er echt niet meer naar. dat is natuurlijk wel snel teruggekomen, maar het is toch leuk als je dit allemaal op zn tijd kunt meemaKen denk ik... trouwens, denk er niet teveel aan maar laat het gewoon komen, als je teveel stress hebt over alles dat nog in je leven moet gebeuren bestaat er een kansje dat je niet direct zwanger wordt... je moet je wat op je gemak voelen en er klaar voor zijn...en er tijd voor kunnen maken om ervan te genieten! de tijd gaat zo snel!
Wat je ook doet, voor jullie zal het altijd de juiste keuze zijn, en jullie zullen er blij mee zijn! Dat is het voornaamste!!!!
veel succes ;)
|
|
Petra
23-5-2009
|
9-7-2009 8:34:16
Ik kan beamen wat Sarah zegt! Ik zou ook nog eventjes doorbijten en nog wat wachten. Ik ben ondertussen 18 weken zwanger en wij trouwen zaterdag. Op zich is alles in orde maar je mag niet onderschatten wat een zwangerschap met je lichaam doet en wat er allemaal bij een trouw komt kijken. Hoe dan ook heb je wel wat last van stress.
|
|
Heidi
13-9-2008
|
9-7-2009 12:17:17
Wil toch even zeggen dat het makkelijk zeggen is voor wie zwanger getrouwd is: wacht toch maar even want je hebt zelf niet gewacht... (wat geen verwijt is, maar tis moeilijk raad te geven die je zelf niet hebt opgevolgd...)
Hier even een andere kant: Wij wilden eerst kinderen, dan trouwen. Dus met de pil gestopt, maar na 9 maanden nog altijd niet zwanger. Toen heeft mijn ventje mij ten huwelijk gevraagd. We hebben het zeer kort gepland (9 maanden later) zodat we onze kinderwens niet moesten uitstellen. Mijn kleed is gekocht (en ook al aan de verkoopster laten weten) met het gedacht dat het ook mooi was met een dikke buik. We zijn 2 maanden voorzichtig geweest, daarna niet meer. Spijtig genoeg waren we op onze trouwdag nog niet zwanger. Maar ik heb wel van de dag genoten. Na de trouw hebben we de medische wereld ingeschakeld, en nu kan ik met trots zeggen dat ik 7 weken zwanger ben (9 maanden na onze trouw)
Ik zou zeggen: doe waar je je goed bij voelt. en ook je toekomstige natuurlijk...
wij hadden geen spijt van onze beslissing, en dat zou nog altijd zo geweest zijn als ik zwanger was op de trouwdag!
Groetjes Heidi 13/09/2008
|
|
Petra
23-5-2009
|
9-7-2009 12:36:24
@Heidi: Dat klopt volledig wat je zegt! Ik heb het er als kanttekening nog willen bijzetten maar wou het niet te negatief voorstellen. Maar jouw hele uitleg is ook de reden waarom we niet hebben gewacht. Ik had ook echt in mijn hoofd dat het niet direct zou lukken en was er dus niet gerust in. Dus nog een extra jaar wachten en dan misschien na een jaar nog niet zwanger dat wou ik ook niet riskeren. Dus ergens heb je groot gelijk dat je dit ook even aanhaalt.
Ik heb nu gemakkelijk spreken want alles is snel gelukt maar wat als het niet gelukt was, had ik misschien wel mijn menstruatie gehad op mijn trouwdag. Ook niet leuk?
Het is een persoonlijke afweging die je moet maken maar het is zeker geen makkelijk beslissing.
|
|
Nele
|
9-7-2009 13:05:02
Hoi, ik ben op 6 juni getrouwd en toen was ik 25 weken zwanger en eerlijk gezegd, ik kan het alleen maar aanraden! Bij ons zat de situatie héél complex in elkaar en het nu allemaal uit de doeken doen zou teveel zijn, maar het was bij ons allemaal een beetje onverwacht. Verloofd van vorig jaar en een datum vastgeprikt in juni, in januari ineens zwanger en de hele familie stond erop dat we onze trouw ofwel vervroegden (want ocharme ik zou de trouw en alle stress niet aankunnen in "mijne toestand") ofwel uitstelden tot na de geboorte. Wij hebben er bewust voor gekozen om alles te laten doorgaan zoals gepland want trouwen doe je tenslotte alleen voor jezelf en niemand anders, wij hadden voor elkaar gekozen en waren steevast van plan om ook in deze situatie enkel met elkaar rekening te houden! Ik moet zeggen dat het al bij al meevalt hoor. Ja een trouw is veel werk en voorbereiding, je mag het niet onderschatten en er komt héél veel bij kijken. En ja een zwangerschap is zwaar om dragen, kwaaltjes heb je sowieso, bij de één al lastiger dan de ander en dat is bij niemand hetzelfde, dus ik moet niet zeggen wat de combinatie van de twee betekent. Ik ben zo te lezen de enige hier op dit forum die al over de helft was op het moment van het huwelijk dus ik kan al spreken over een ander stadium in de zwangerschap: uitzettingspijn, zware buik, last in de rug... Je hoeft je hier zeker en vast geen zorgen in te maken! Als je altijd al een gezond persoon bent geweest met een goede conditie, zoals ik, dan ga je die dag met glans doorstaan. Ik zag er stralend uit in m'n kleed met m'n bolle buik, had nergens pijn of last, ik heb van elke seconde kunnen genieten en eens dé dag zelf er was, was er van stress helemaal geen sprake meer! 1 ferme aanrader: doe zeker en vast sportschoenen mee, nog vóór het feest begon, tijdens de receptie, was ik al van schoeisel geswitched... ;-) Dus als die biologische klok zo erg tikt, geef gewoon toe aan dat gevoel. Als je je er beiden klaar voor voelt, dan is dat toch gewoon het teken dat het zo moet zijn? De rest dat komt ook wel goed, je zal zien... Groetjes Nele
|
|
Nele
|
9-7-2009 13:22:34
O ja en voor een huwelijksreis hoef je je ook geen zorgen te maken hoor. Ik heb alles nagevraagd en het intussen ook gedaan (of wat had je gedacht, bij mij was het ook alles erop en eraan hoor ;-p): je mag tot 30 weken zwangerschap intercontinentaal vliegen, daarna enkel nog in Europa tot 36 weken. Het enige risico dat je hebt, is dat sommige maatschappijen je niet meer toelaten omdat ze zich zorgen maken dat je tijdens hun vlucht zou bevallen en het hele vliegschema zo in de war stuurt. Maar met een attest van de gynaeco is dat probleem ook direct van de baan, op voorwaarde natuurlijk dat je je er effectief toe in staat voelt. Stel dat je al harde buiken en voorweeën gewaar wordt dan zou ik het ook niet echt meer aanraden. Wij vertrokken toen ik 27 weken zwanger was, vlucht richting Dominicaanse Republiek, 9u non-stop vliegen dus! Ruimte: meer dan ok, rondlopen doe je genoeg want je moet toch elk uur naar het toilet en ik had preventief steunkousen aan tegen phlebitis, maar zelfs dat bleek achteraf niet nodig... Altijd bereid tot meer info als je nog vragen hebt! Groetjes
|
|
Heidi
13-9-2008
|
9-7-2009 14:12:18
@ petra: ben blij dat je het positief opgenomen hebt, want dat was ook mijn bedoeling he
Veel plezier met je trouwdag en met de rest van je zwangerschap!
|
|
Sofie
19-9-2009
|
9-7-2009 16:22:25
Hoi,
Ik ben één van de bruidjes die dus niet met zo een dilemma zit... Baby's zijn voor na de trouw :-)
waar ik wel een opmerking zou over willen geven is het gemak waarmee hier wordt gesteld dat je lustig bij x-weken ver op een vliegtuig kan en mag stappen... Inderdaad, zolang de gyneacoloog groen licht geeft is alles ok, MAAR, je zou niet de eerste zijn die met vroeggeboorte, platliggen etc te mken heeft. Ik ben echt geen pessimist, integendeel, voor mij schijnt altijd de zon, maar aub als je met zulke belangrijke zaken bezig bent, gebruik dan ook je verstand !!! En neen, zwanger is niet gelijk aan gehandicapt, maar persoonlijk zal ik op 6-7 maand geen 10 uur in een vliegtuig gaan zitten. Ik val hier niemand aan, of probeer toch, maar je bent met 2 mensenlevens bezig, en ik persoonlijk verkies een gezond kind en een gezonde moeder, die reis volgt dan wel later. Sorry als ik op tenen heb getrapt, was alleszins niet de bedoeling.
|
|
Nele
|
9-7-2009 22:23:44
Hoi Sofie, geen zorgen ik voel me hierbij niet aangevallen hoor. ik beschrijf ook alleen maar mijn eigen situatie en geef dan ook de raad om voor jezelf uit te maken of je daaraan toe bent of niet. Als je goed gelezen hebt, dan zie je dat ik schrijf dat ik zelf in een goede conditie verkeer, m'n gynae effectief het licht op groen gezet heeft en ik aanraad om eerst voor jezelf diezelfde vragen te stellen vooraleer zomaar halsoverkop te boeken. Dat is bij mij ook niet zomaar over 1 nacht ijs gegaan hoor! Daar zijn veel kopzorgen en beredeneringen aan vooraf gegaan... Als je dus NIET moet platliggen en GEEN last hebt van die kwalen, dan kan het absoluut geen kwaad! Ook al ben je 6 maand ver. Op een vliegtuig is de situatie hoegenaamd niet anders dan op de begane grond en sta je niet bloot aan meer of andere risico's. Ik heb er alleszins geen seconde spijt van gehad dat ik mijn huwelijksreis heb kunnen meemaken! En ons kindje was erbij, mooier dan dat kunnen we het niet hebben... Groetjes Nele
|
|
Sofie
|
10-7-2009 10:23:35
Blijkbaar zijn de meningen hier ook verdeeld maar het doet deugd om eens te lezen dat ik niet de enige ben die hiermee bezig is Ik zal jullie na de jaarwisseling wel eens laten weten wat ik uiteindelijk beslist heb maar nu weegt de balans weer over naar "nog even wachten", we zien wel!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|