Terug naar overzicht
Ik kan je niet helpen, maar ik ben wel nieuwsgierig waarom je perse een vrouwelijke camaravrouw wil.
De reden waarom ik dit vraag, is omdat het om een marokkaanse trouwfeest gaat.En meeste marokkaanse trouwfeesten zijn gescheiden en word er enkel bij de vrouwen gefilmd in de zaal.Verder wordt er ook bij ons het park gefilmd, onze "stoet" naar de zaal en avondfeest zelf.In principe zelf als belgisch trouwfeest alleen zonder stadhuis en/of kerk...Groeten,
Ah, ik snap het. Kan je geen tips vragen aan Marokaanse vrienden of kenissen?Succes met je zoektocht!
dus als ik het goed begrijp hebben de mannen en vrouwen een feest in een aparte zaal??????????????
Dag Hanae,Ik zag op deze topic regelmatig berichten van een vrouwelijke videograaf die zichzelf aanprees.Ik dacht ene Heidi of zoiets. Misschien vind je haar terug via de hierboven zoekrobot Google. Vink daarvoor " op deze website aan ".Succes met je zoektocht en jullie gescheiden huwelijksfeest.Freddy
Er bestaan héél wat feestzalen (gebouwen) waarin je 2 zalen kunt huren.Dus inderdaad er zijn 2 aparte zalen.Groeten
Dank je wel freddy, ik ga het eens proberen!GroetjesHanae
sorry als ik dit vraag maar wat is de reden van een gescheiden huwelijksfeest???? je trouwt toch om samen te zijn maar je mag het niet samen vieren? rare cultuur hoor....
Je viert het wel samen, alleen in een aparte zaal.Plus onze trouwfeesten zijn totaaaaaal anders dan europese trouwfeesten.Je zult verwonderen hoe leuk & bruisend onze trouwfeesten zijn. Er zijn al heel wat belgische vriendinnen, collega's naar zulke trouwfeesten geweest en vinden het super!Plus ik vind dat je wel een beetje respect mag hebben voor iemands ander cultuur dan al direct "rare cultuur" te zeggen, als je het niet begrijpt...groeten,Hanae
Dag,Sorry, ik kan je niet verder helpen met een cameravrouw. Ja dat is moeilijk te verstaan voor sommigen. Ik ben zo naar een trouwfeest van een collega geweest. Ook 2 zalen. Dat zal me altijd bijblijven. Het was leuk maar toch ook een beetje "raar". Wij zijn dat niet gewoon hé. Misschien moet je eens wat meer verduidelijken. We leven allemaal samen maar van elkaars cultuur kennen we niet veel hé. Alléz, die collega van mij kende de bijbel beter dan ik?!?Mijn ervaring was: We kwamen (4 vrouwelijke collega's) stipt om 20u aan zoals op de uitnodiging stond. Stonden wij daar bijna als eerste. Na een half uur begon er wat volk binnen te sijpelen. Bijna 2 uur later was iedereen er. Wat mij opviel was dat wij met een bloemetje en een envelop geld afkwamen maar de rest allemaal met "echte" grote (toch grote dozen) kado's. Toen kregen we een fruitsap en 2 koffiekoeken. Dan begon het dansen (op die typische muziek) De hoofdoeken gingen af en werden rond de heupen gebonden en schudden maar. Ik kan't niet achterna doen. Toen kwam het eten. Eerst handen wassen aan tafel en dan samen uit 1 schotel (per tafel) met brood stukjes vlees eten. Eerst rundsvlees daarna kwam een schotel met kip. Wel lekker hoor!! Daarna terug dansen. De bruid hebben wij bijna niet gezien. (dat vond ik wel jammer) De bruid werd gesminkt en aangekleed. (verschillende outfits) Als dit klaar was mocht ze even de zaal binnen en op een troon gaan zitten. Dit heeft ze 3 maal gedaan. De laatste keer was haar man erbij. Meer hebben we haar niet gezien. Later vertelde ze ons nog dat sommige bruiden wel 7 maal een andere jurk aandoen maar dat dit heel duur is en niet iedereen dit kan betalen. Allez, dit was mijn ervaring. Als je de mogelijkheid hebt om dit eens mee te maken moet je dit zeker doen. groetjes, Carolina