Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tratiteur Party Services

8-7-2009 18:08:46
Hoi allemaal,

Afgelopen weekend zijn wij getrouwd en het was een schitterend feest. Ik wil jullie even laten weten dat wij zeer tevreden zijn van onze traiteur: party services, Mortsel. Zeer lekker en verzorgd eten, voldoende eten, vriendelijk en correct personeel, mooie tafelversiering en opbouw, goede verhouding prijs-kwaliteit... Kortom, een aanrader!

Groetjes, An

An

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1011

Isolde

Meld misbruik9-7-2009 23:22:45

spam? :) lijkt me gek dat je enkel de traiteur uitgebreid vermeld.

An

Meld misbruik10-7-2009 17:03:13

Dan heb je het mis. Al de rest hebben we zelf gedaan, maar de traiteur hebben we laten komen. Omdat we er zo tevreden over zijn wou ik wel wat reclame maken via deze weg!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...