Terug naar overzicht
Welk kleed is het geworden? :-)Ik heb een kleed van linea rafaelli en ik heb voor een hoepelrok gekozen. Ik ben nog steeds zeer tevreden dak ervoor gekozen heb. Ik vind het zo prinsesachtig als ik het aan heb. :-))grtjes
ik had ook een kleed met hoepelrok en ik vind als ze dit in de winkel aandoen bij dat kleed dat dit dan beter valt. je kan daar eens vragen om het zonder hoepel te passen zo kan je direct zien wat je het mooist vindt.
Ik heb ook een hoepel. Dit zorgt er ook voor dat ge gemakkelijker kan stappen. groetjes, Carolina
Ik heb ook een hoepelrok onder m'n kleed ..Dit is veel beter dan 100 laagjes stof over elkaar .. Frisser ook, lichter en makkelijker om te bewegen
Ik had geen hoepel, hoewel ze mij dit wel aanraadden in de winkel. Ik kan me ook niet voorstellen hoe ik dan in de auto (porsche) zou geraakt zijn, had nu al hopen stof die ik moest opproppen! ;))Maar doe vooral wat je gevoel je ingeeft! Bij de volgende pasbeurt ook eens mee gaan zitten, optrekken (bv toilet!)... en ook eens kijken wat t geeft zonder hoepel?Veel plezier nog!Nele
Doe je kleed eens aan zonder hoepel en je zal direct het verschil zien... Bij mijn eerste pas zat de hoepel er nog niet onder en ik had precies een ander kleed aan... Dat viel zo slap. Daarna hebben ze de hoepel eronder gestoken en dat was al een héél groot verschil!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik heb beide geprobeerd en het was vooral makkelijker lopen met hoepelrok, maar dat ding kost 189 euro en dat vind ik best veel wat er weer bijkomt.. Weten jullie missch waar ik dit goedkoper kan vinden?En hoe zit het met dansen...GrtjsDank u
ik kan me vergissen, maar ik dacht dat ze ook hoepelrokken verkochten in P&C bij de galakledij-afdeling.succes!
Ik heb mijn hoepel gekocht voor 25€. Ik vond dat kei handig!http://users.skynet.be/evytjah/Huwelijk/IMG_1559_2.JPG
@ Evy: en waar heb jij je hopelrok dan gekocht, want voor die prijs wil ik r zeker ook eentje Grtjs
Hoi, ik zou graag ook een hoepelrok kopen. Waar heb jij die gekocht evy?