Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij

8-7-2009 18:43:12
Hallo iedereen,

Aan iedereen die nog een bruidsjurk of suitekledij moet gaan kopen...
Ga NIET NAAR LE CHAPEAU IN ANTWERPEN!!
Wat wij daar meegemaakt hebben hou je niet voor mogelijk!!
Mijn toekomstige schoonmoeder was al 5 keer gaan passen......dinsdag was het nog niet ok en over 10 dagen is het de trouw!!!
Uiteindelijk heeft ze gauw iets anders moeten kiezen!!!
Het personeel had dan nog de air van te zeggen dat ze retouches niet moest betalen!!schandalig gewoon!!!
Haar ensemble was besteld van in maart!!!!
Zij hebben dikke fouten gemaakt in bestelling en in naaien!!!
Enfin ik zag het even niet meer zitten!!
Nooit zet ik daar nog een voet binnen!!

Marjan
18/07/09

marjan
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 986

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik9-7-2009 8:58:14

hallo,

Ik snap dat je dit schandalig vind, zeker zo kort voor het huwelijk kan je zo'n tegenslag niet gebruiken. Het is blijkbaar al niet de eerste bruid die niet tevreden is van deze winkel.
veel succes nog,
Tine

marjan
18-7-2009
 Meld misbruik9-7-2009 9:00:49

Hey Tine,

Ben héééééééééél blij dat mijn trouwkleed niet van daar komt!!
grtjes Marjan

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik9-7-2009 14:04:07

ik zou maar oppassen met namen van bepaalde zaken te noemen. Er zijn al meerdere bruidjes die hierdoor in problemen zijn gekomen.

marjan
18-7-2009
 Meld misbruik9-7-2009 14:49:50

ik ga hier zeker geen problemen mee krijgen !!!
mijn kleed hangt thuis en da van de mama's ook!!
Mag mijn ongenoegen toch wel laten blijken zekers!!

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik9-7-2009 15:51:39

Voor mijn part mag je doen en laten wat je wil, maar het is hier wel al gebeurd dat een bruidje werd aangeklaagd door diegene waar zij over kloeg voor laster en eerroof.

Ik ga ook prat op vrije meningsuiting, maar als je expliciet namen noemt, kan je wel eens in problemen komen hoor.

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik9-7-2009 21:36:23

ai ai en binne twee weken heb ik daar een afspraak!
hopelijk vind ik mijn droomjurk dan al ibij koonings...daar moet ik eerst heen...
moet stresserende ervaring geweest zijn...

xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...