Terug naar overzicht
hallo,Ik snap dat je dit schandalig vind, zeker zo kort voor het huwelijk kan je zo'n tegenslag niet gebruiken. Het is blijkbaar al niet de eerste bruid die niet tevreden is van deze winkel. veel succes nog,Tine
Hey Tine,Ben héééééééééél blij dat mijn trouwkleed niet van daar komt!!grtjes Marjan
ik zou maar oppassen met namen van bepaalde zaken te noemen. Er zijn al meerdere bruidjes die hierdoor in problemen zijn gekomen.
ik ga hier zeker geen problemen mee krijgen !!!mijn kleed hangt thuis en da van de mama's ook!!Mag mijn ongenoegen toch wel laten blijken zekers!!
Voor mijn part mag je doen en laten wat je wil, maar het is hier wel al gebeurd dat een bruidje werd aangeklaagd door diegene waar zij over kloeg voor laster en eerroof.Ik ga ook prat op vrije meningsuiting, maar als je expliciet namen noemt, kan je wel eens in problemen komen hoor.
ai ai en binne twee weken heb ik daar een afspraak!hopelijk vind ik mijn droomjurk dan al ibij koonings...daar moet ik eerst heen...moet stresserende ervaring geweest zijn...xxx