Terug naar overzicht
Hi Sylvie,Wat je kan gebruiken :- belangrijke momenten zoals data, steden, evenementen, een liedje of film, een plek, kortom alles wat voor jullie sinds het begin van jullie relatie belangrijke momenten, plaatsen, muzieknummers, enz. zijn.- al jullie droomreis-bestemmingen (landen, eilanden of steden)- bekende duo's (Fred Astaire & Ginger Rogers, Stan Laurel & Oliver Hardy, John Travolta & Olivia Newton John, Romeo & Juliette, Bonnie & Clyde, Patrick Swayze & Demi Moore, enz...) evtl. ook uit TV-series...- namen van bloemen - foto's van jullie beiden of van elk afzonderlijk (oude of recente). Je drukt ze 2 x af op A4 formaat met de printer en knipt 1 exemplaar in evenveel puzzlestukken als er gasten zijn aan een tafel. Elke gast krijgt bij het binnenkomen in de zaal een stuk foto met achteraan z'n naam erop. Op elke tafel ligt het 2e exemplaar. De gasten moeten met hun stuk dan op zoek naar de juiste foto. Is wel een heel leuk idee, vind ik. Hoop dat je hier wat aan hebt.Groetjes
Hallo,Wij werken met kleuren. Eerst wilden we foto's gebruiken, maar ik wou eigenlijk tafels in kleur (servetten en versiering - snoepjes). Bij het binnenkomen krijgen de gasten een glazen potje (van bij den action) die ga ik vullen met snoepjes en in een bepaalde kleur - naargelang hun tafel. Papiertje eraan hangen met een lintje en bedankt erop. Die potjes wil ik als ronde kegel plaatsen op plateaus, naar de hoeveelheid kleur en natuurlijk komen de meeste potjes van een bepaalde kleur onderaan. Tis dus tegelijk een bedanking. Dan moet ik daar achteraf niet meer aan denken en m&ms vind iedereen wel lekker.Hopelijk ben je hier wat mee.Groetjes,Cindy28/08/2009
Wij zijn onlangs naar een trouwfeest geweest met ook leuke tafelverdelingen. Dit waren telkens andere tekeningskes van 'Liefde is..' Je weet wel, met dat bloot madammeke en bloot ventje.Wij zaten aan de tafel 'Liefde is.. altijd op elkaar kunnen steunen'We kregen een klein gelamineerd kaartje met ons tekeningske er op en op de tafels stond die tekening dan in A4-formaat.Als je wilt, kan je die ook per tafel op een ander kleur van blad maken, dan is het onderscheid nog duidelijker.Wendy
Wij werken met namen van steden en dorpjes waar we al samen op reis zijn geweest. De mensen krijgen bij het binnenkomen een kaartje met de bestemming erop en een foto van ons beide op die bestemming. Op tafel komt ook nog zo'n foto, met op de achterkant het feestreglement.Wat ik ook al heb meegemaakt op andere feesten:- bloemennamen: iedereen krijgt een kaartje met een bloemennaam erop, op tafel staat een vaas of bloemstukje met die bloem erin verwerkt- kaartjes liefde is (zie berichtje hieronder)- snoepjesnamen: iedereen krijgt aan de ingang een klein pakje snoepjes, dat is je tafelnaamGroetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/