Terug naar overzicht
ik had een klein kaartje gemaakt voor mijn broer met de vraag of hij getuige wou zijn, met een leuk papiertje en stempeltje (ik doe aan scrapbooking en kaarten maken), en dat had ik in een zelfgemaakt hoesje gestoken, en dat heb ik 'm afgegevenToen ik het gaf, dacht hij dat hij al een uitnodiging kreeg :DMaar hij zei wel ja
Ik weet niet wanneer zij verjaart en wanneer jullie trouwen, maar mijn man zijn zus was zijn getuigewe zijn alleen maar voor de wet getrouwd, en je moet dan 18 zijn om getuige te mogen zijn.Wij hebben gewacht tot haar verjaardag (was niet meer zo lang) en toen haar een kaart gegeven met zo allemaal dingen die je mag doen als je 18 bentDe laatste 2 regels waren:zelf trouwen zonder toestemming van je oudersgetuige zijn op de trouw van je broerToen ze het las vroeg ze: menen jullie dat? en ze was supergelukkigonze 2 getuigen hebben ook een pen gekregenGroetjesHeidi13/09/2008
ze zal 18 zijn als we trouwen. Maar ze verjaart pas tegen het einde van het jaar en ons verlovingsfeest is 2 augustus, dan gaan we ook de getuigen vragen. Die verjaardagskaart vind ik n leuk idee, maar dan moet ik te lang wachten denk ik.
Hoi, Ik had voor mijn broer een kruiswoordraadsel gemaakt met vragen over ons waarvan hij dan de antwoorden in een raster moest invullen. In dat raster hadden we vakjes gekleurd en met de letters uit de gekleurde vakjes moest hij dan een zin maken en die luidde: Wil jij mijn getuige zijn?groetjes!
Hoi,Mijn getuigen zijn mijn broer en zus.Mijn zus was bij het aanzoek en haar heb ik het direct gevraagd, mijn broer heb ik 10 min nadien gebeld met de vraag of hij mijn getuige wou zijn...Intussen hebben we een dikke maand of 4 voor de trouw met z'n allen, ook getuige van mijn verloofde, gaan eten in de zaal waar we trouwen.Zo hadden zij ze allemaal gezien en hebben we hen getrakteerd op een dinertje met de "officîële vraag" en elk een pen.Groetjes
Wij gaan waarschijnlijk een foto laten nemen aan zee, met in het zand geschreven "Wil je mijn getuige zijn?" en wij daarnaast.Hiervan wil ik een puzzel laten maken, zodat ons gevraagde getuigen eerst een puzzel in elkaar moeten steken.Succes nog.
Hoi, Wij hebben ook van een foto van ons twee een puzzel laten maken, met de tekst bij: wil je 22 mei mijn getuige zijn?Ze vonden het beide geweldig :)GrtjsKarin
Ik ga ook een puzzel laten maken met een foto.Moet het enkel nog laten afdrukken, maar zie mijn zus (die getuige word) 2 maanden niet normaal dusjah... Dit weekend ga ik er werk van maken om nog het één en ander in orde te brenge!
Wij hebben onze getuigen gevraagd met een vacature voor een getuige.Ze vonden het wel heel origineel.