Nu Online
Momenteel zijn er 556 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vragen getuigen

9-7-2009 13:50:21
hallo,

Hoe hebben jullie jullie getuigen gevraagd? Met n speciaal kadootje? Mijn zusje zou getuigen, maar zij wordt volgend jaar pas 18 en ik weet niet goed met wat ik haar plezier kan doen of wat voor haar een originele manier zou zijn om het te vragen.

De andere getuigen is al wat mijn vriend zijn peter, dus daar hadden we gedacht aan een flesje wijn ofoz?

hopelijk hebben jullie fijne ideetjes.

groetjes

S.

sarah
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 598

Lien
7-5-2010
 Meld misbruik9-7-2009 14:07:00

ik had een klein kaartje gemaakt voor mijn broer met de vraag of hij getuige wou zijn, met een leuk papiertje en stempeltje (ik doe aan scrapbooking en kaarten maken), en dat had ik in een zelfgemaakt hoesje gestoken, en dat heb ik 'm afgegeven

Toen ik het gaf, dacht hij dat hij al een uitnodiging kreeg :D
Maar hij zei wel ja

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik9-7-2009 14:07:23

Ik weet niet wanneer zij verjaart en wanneer jullie trouwen, maar mijn man zijn zus was zijn getuige
we zijn alleen maar voor de wet getrouwd, en je moet dan 18 zijn om getuige te mogen zijn.
Wij hebben gewacht tot haar verjaardag (was niet meer zo lang) en toen haar een kaart gegeven met zo allemaal dingen die je mag doen als je 18 bent
De laatste 2 regels waren:
zelf trouwen zonder toestemming van je ouders
getuige zijn op de trouw van je broer

Toen ze het las vroeg ze: menen jullie dat? en ze was supergelukkig
onze 2 getuigen hebben ook een pen gekregen

Groetjes
Heidi
13/09/2008

sarah
14-8-2010
 Meld misbruik9-7-2009 14:11:51

ze zal 18 zijn als we trouwen. Maar ze verjaart pas tegen het einde van het jaar en ons verlovingsfeest is 2 augustus, dan gaan we ook de getuigen vragen.

Die verjaardagskaart vind ik n leuk idee, maar dan moet ik te lang wachten denk ik.

Marouschka
14-8-2010
 Meld misbruik9-7-2009 14:47:08

Hoi,
Ik had voor mijn broer een kruiswoordraadsel gemaakt met vragen over ons waarvan hij dan de antwoorden in een raster moest invullen. In dat raster hadden we vakjes gekleurd en met de letters uit de gekleurde vakjes moest hij dan een zin maken en die luidde: Wil jij mijn getuige zijn?

groetjes!

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik9-7-2009 15:08:23

Hoi,

Mijn getuigen zijn mijn broer en zus.
Mijn zus was bij het aanzoek en haar heb ik het direct gevraagd, mijn broer heb ik 10 min nadien gebeld met de vraag of hij mijn getuige wou zijn...
Intussen hebben we een dikke maand of 4 voor de trouw met z'n allen, ook getuige van mijn verloofde, gaan eten in de zaal waar we trouwen.
Zo hadden zij ze allemaal gezien en hebben we hen getrakteerd op een dinertje met de "officîële vraag" en elk een pen.

Groetjes

Elena
19-6-2010
 Meld misbruik9-7-2009 15:33:10

Wij gaan waarschijnlijk een foto laten nemen aan zee, met in het zand geschreven "Wil je mijn getuige zijn?" en wij daarnaast.

Hiervan wil ik een puzzel laten maken, zodat ons gevraagde getuigen eerst een puzzel in elkaar moeten steken.

Succes nog.

KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik9-7-2009 18:42:35

Hoi,
Wij hebben ook van een foto van ons twee een puzzel laten maken, met de tekst bij: wil je 22 mei mijn getuige zijn?
Ze vonden het beide geweldig :)
Grtjs
Karin

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik10-7-2009 19:50:12

Ik ga ook een puzzel laten maken met een foto.
Moet het enkel nog laten afdrukken, maar zie mijn zus (die getuige word) 2 maanden niet normaal dusjah... Dit weekend ga ik er werk van maken om nog het één en ander in orde te brenge!

Inge
25-9-2009
 Meld misbruik13-7-2009 9:38:24

Wij hebben onze getuigen gevraagd met een vacature voor een getuige.
Ze vonden het wel heel origineel.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...