TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ashley
24-7-2009
|
9-7-2009 17:43:54
hallo, wij dit jaar op 24juli! :-) doe gewoon waar je zin hebt, je kan beter alles tevroeg regelen dan te laat
|
|
tami
26-6-2010
|
9-7-2009 18:21:05
Hi Wendy,
ik denk dat, indien je de vraag hier zou stellen, je zou zien dat meer dan de helft van de aanstaande bruidjes een jaar van tevoren begint te plannen. Eens je de zaal hebt vastgelegd, kan je ook daadwerkelijk beginnen zoeken naar alles (kledij, vervoer, ringen, uitnodigingen, vbn. van misboekjes die je zelf in elkaar moet 'timmeren', bloemen voor kerk en fotograaf, fotolocaties, zaaldecoratie, menukaarten,... het lijstje is lang !). Wanneer je daar een jaar de tijd voor hebt, kan je alles rustig aan doen en goed overwegen. Laat de aanmerkingen dus niet aan je hart komen en begin al maar te 'doen' ; als dàt is waar jij je gelukkig bij voelt. Vooral niet van wakker liggen ! Sukses ! Groetjes
|
|
Nathalie
17-7-2010
|
9-7-2009 18:23:26
Hallo Ashley,
wij trouwen één week voor jullie. Wij zijn al een halfjaar verloofd en moet wel zeggen dat ik blij ben dat we binnenkort minder dan een jaar nog moeten wachten. Wij hebben de belangrijkste dingen al even geregeld en doen nu alles rustig aan. Veel plezier met het regelen van je droombruiloft.
Nathalie 17/07/2010
|
|
Katrien
22-8-2009
|
9-7-2009 19:30:08
Ik denk dat het feit dat mensen je zeggen "ben je daar nu al mee bezig" het eigenlijk wel heel goed weten dat je alles best zo snel op voorhand moet doen. Maar wat ze eigenlijk bedoelen is dat ze het misschien vervelend vinden dat je er steeds over bezig bent en dat ze hun hart vasthouden als ze nog een jaar lang dat verhaal moeten aanhoren. En geloof me: dat is erg vervelend want bij mijn zus haar trouw was het ook niets anders dan dat terwijl onze trouw één grote verrassing wordt!
|
|
Inge
14-7-2009
|
9-7-2009 20:15:08
Hey, wij zijn ook anderhalf jaar verloofd geweest en trouwen binnen drieënhalf weken. Ik praat ook al anderhalf jaar over niet veel anders, was vorig jaar al bezig uitnodigingen aan het knutselen enz. Het is gewoon leuk om er mee bezig te zijn, en uiteindelijk gaat het nog vrij snel. Ik ben beginnen aftellen toen het nog meer dan 400 dagen duurde, nu staat onze teller al op 24. Maar nu mag het er stilaan zijn, alles is ongeveer in orde... Dus trek je er niets van aan en doe wat jij wil! Groetjes, Inge (1/8/09)
|
|
Nele
22-5-2010
|
9-7-2009 21:04:13
Hey Wendy,
Ik ken dat gevoel zeker! Ik ben nu 2 weekjes verloofd en ik zou het van de daken willen schreeuwen en al mijn uitnodigingen willen schrijven! Maar ook verloofd zijn went wel denk ik ...
Groetjes!
|
|
wendy
24-7-2010
|
9-7-2009 21:08:58
ik zou soms ook willen dat ik alles alleen doe en iedereen verras.maar als ik dan iemand zie vertel ik het toch.omdat ik onzeker ben.ik heb dan schrik voor iets te doen en dat dat mischien dan teveel is of te fel.zo wil ik alles wit en roze doen.de misboekjes ook.en dan een foto er vanvoor op.en op de uitnodiging had ik ook graag een foto gehad.maar is dat niet teveel?en dan een foto voor bedanking
|
|
Sofie
19-9-2009
|
10-7-2009 8:34:03
Hoi,
Ik ken je gevoel. In het begin wil je ALLES al regelen. Dat tempert wel een beetje nadien. Ik ben gewoon beginnen opletten dat ik niet altijd en overal alleen over onze trouw praatte. Als men mij er iets over vroeg vertelde ik het wel, maar ik lette er op dat ik er niet telkens zelf over begon. Pluspunt is dat je zo toch nog t een en t ander verzwijgt, want mezelf kennende zou ik bijna alles verklappen ;-) Geniet er van, en let gewoon wat op bij die mensen die er opmerkingen over maken. Geloof me, op een bepaald ogenblik ben jij zo rustig en niet gestresseerd en iedereen rondom jou vraagt : "en nog gene stress ?" Wij zijn 71 dagen van onze trouw verwijderd en ik kijk er ongelooflijk naar uit, maar stress heb ik bijlange niet ! Alles is geregeld wat geregeld moet zijn en dat is ook wat te danken aan op tijd beginnen ;-) Mijn verloofde lacht nu al en zegt dat ik ga moeten afkicken na de trouw ;-) Ach we zullen wel zien...
|
|
Gwen
14-5-2010
|
10-7-2009 9:46:21
Hallo,
WIj trouwen 14/05/2010 en al van 14/02/2008 verloofd!Je moet doen wat je denkt dat het beste is! WIj hebben zelf al veel geregeld en ik ben er blij om, ben niet zo iemand die alles op de laatste moment nog wil doen!
Gwen
|
|
Sofie
|
10-7-2009 10:14:09
Hey Wendy
Ik ken het gevoel hoor. Wij zijn van 05/04/09 verloofd en trouwen 15/05/10 dus nog een dikke 10 maanden en ik heb al de zaal, de gemeente, de kerk, de fotograaf en de dj geboekt! Mijn verloofde lacht altijd en zegt dat ik nog juist moet beslissen hoe ik de servietten ga vouwen ;-) Nu begint het wel een beetje te beteren, ik probeer idd niet teveel hetzelfde te vertellen tegen mijn vrienden en ook over andere onderwerpen te praten. De meeste zijn al getrouwd en willen nu vooral over hun babywens/zwangerschap praten dus dat is al een stadium verder ;-) gelukkig hebben we dit forum nog!
Sofie 15/05/10
|
|
Jessica
|
10-7-2009 17:12:59
Hallo
Ik kan er ook van meespreken. Ik trouw volgend jaar 3 juli 2010. En ik wil ook al vanalles regelen. Ik tel nu af want na de zomervakantie is het maar 10 maanden meer. En tschijnt dat het dan wel vlug gaat. Ik ga dan eens beginnen kijken voor een trouwjurk in september-oktober. Vele groetjes Jessica
|
|
Sophie
24-7-2009
|
10-7-2009 22:00:48
Hey Wij trouwen 24 juli dit jaar :-). Sommige dingen moet je echt al een jaar op voorhand regelen hoor, zaal, fotograaf, ev. kerk Veel succes!! Groetjes Sophie
|
|
Anke
15-10-2011
|
21-7-2009 12:32:03
Hallo Wendy, ik begrijp je volledig en herken me hier ook in! Ik trouw op 28/08/2010, onze zaal is het enige dat tot nu toe vastligt, maar als ik tegen mijn aanstaande bezig ben over kerk, gemeentehuis, vervoer, DJ,... zegt hij 'nu al?'. Terwijl ik al stress krijg dat we niet meer op tijd zullen zijn om alles te regelen :( Heeft er niemand een chronologisch to-do lijstje voor me? Zodat ik wat kan plannen?
Groetjes en veel organisatiegenot aan alle aanstaande bruidjes!
Anke
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|