Terug naar overzicht
Hey Inneke, je moet eens kijken op bvb Kapaza, daar staan veel Lineas aangeboden. Je kan ook deze maand een bruidszaak binnenstappen: sommigen geven fikse kortingen op kleedjes uit de collectie 2008-2009 of de pasmodellen.
halo ik heb nog een nieuw moet weg wegens dubbel mijn oma wou me verassen maar helaas heb ik eral 1 het is een gekent merk van doir maar op 12 decmber trouw ik en dat is wel een merk van linea en ze mag weg voor 350euro of overeen te komen u kan me mailen op super.angie2@hotmail.com vriendelijke groetjes angie
Hallo,Contacteer Linea Rafaelli in Brugge eens?Bij Scarpellini in Oostende ligt er ook een boek met jurkjes uit vorige collecties die weg mogen aan soms belachelijk lage prijzen.Mijn kleedje doe ik niet weg.Je kan ook eens naar het Bruidshuis in brugge, die verkopen 2de hands bruidskledij.succesMarieke
Inneke, bij Linx in Hasselt (dat is een concept store van Linea - daar hebben ze dus de ganse collectie) zijn de kleedjes momenteel aan -50%...als Hasselt niet te ver voor je is...in Leuven is er ook een Linx trouwens.