Terug naar overzicht
Wij hebben een uitnodiging zonder foto, omdat we nadien nog een bedanking met foto sturen. Prijsverschil weet ik niet...Wij hebben een algemene uitnodiging met het uur van de kerk en stadhuis erop en dan aparte kaartjes voor receptie, avondfeest of dansfeest.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hangt er vanaf of je die uitnodiging zelf gaat ontwerpen en afdrukken via bvb extrafilm of photo album exell of dat je ze bij een fotograaf of drukker laat maken. De eerste optie (zelf doen dus) kost ongeveer 15 euro voor 10 stuks envelop incl, lijkt me dus helemaal niet duur!
Hi Kelly,in veel gevallen wordt de uitnodiging tot de receptie op de huwelijksaankondiging vermeld maar worden voor het avondfeest aparte kaartjes ingesloten. De gasten van het avondfeest komen toch niet speciaal naar de middagreceptie om daarna weer huiswaarts te keren en dan tegen een uur of 7 nog eens terug te komen.Ik zou het dus eenvoudig houden maar natuurlijk blijft de keuze bij jullie.Groetjes
Hey Kelly,Wij hadden uitnodigingen met foto en binnenin een aangepaste tekst naargelang de mensen uitgenodigd waren voor de receptie, het avondfeest of beide. Ik wilde geen gedoe met aparte kaartjes die je dan moest bijvoegen. Bij ons stak enkel een apart kaartje van de feestzaal met een routebeschrijving erop. We hebben veel positieve reacties gekregen omdat we een eenvoudige maar mooie kaart hadden.Groetjes,KristaAl 40 dagen gehuwd :)