Nu Online
Momenteel zijn er 686 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbeelden van uitnodigingen vrijgezellenavond!

9-7-2009 21:01:59
hey iedereen,
ik zit me hier zot te zoeken en aan het brainstormen hoe ik een originele uitnodiging moet maken voor een vrijgezellen avond!
Ik ben zo fier om hier mee te delen dat ik getuigen ben van mijn zus,die trouwt op 5 september 2009,nu sta ik natuurlijk voor de opgave om dit te organiseren,wat en hoe heb ik al,just de uitnodigingen zit ik wat zoek,wie van jullie geeft een hele leuke uitnodiging gemaakt of gekregen van een vrijgezellenavond,waar jullie geweest zijn,of waar je zelf midden in zat!
wie helpt me met het zoeken van originele teksten! jullie zullen me echt een stap vooruit zetten!
dikke merci,
heel veel liefs kaatje
xxx

katharina

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 3182

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik9-7-2009 22:46:28

Hey,
persoonlijk vind ik dit toch niet zo'n goed idee om uitnodigingen te versturen.
Veel mensen zijn mss op vakantie en zien deze heel laat, anderen vergeten mss om iets te laten weten dan...
Als je mondeling dit meedeelt dan denk ik dat het veel beter te regelen valt...
Groetjes.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-7-2009 23:37:27

Bij ons is dit ook niet de gewoonte. Maar enkel berichten terug (paar dagen denk ik)heb ik een uitnodiging gelezen gehad. Iemand die over haar vrijgezellen praat. Misschien eens efkes terug zoeken.

Dat was efkes schrikken. Ik dacht al dat mijn zus hier op't forum zat. Ik heb mijn vrijgezellen nu zaterdag. Katharina hoor je niet vaak hé.

groetjes, Carolina

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-7-2009 23:41:51

http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=1980...

ik heb het gevonden.

groetjes, Carolina

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik10-7-2009 8:25:38

hoi,

bij ons is dit ook niet de gewoonte.
de getuige vraagt aan de bruid wie ze erbij wilt en contacteert dan al die dames.
En de groep samen brainstormt over de vrijgezellen ;-)
Beetje hulp kan nooit kwaad he !

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-7-2009 11:13:20

De link 2 berichten hieronder is de uitnodiging die ik gekregen heb nadat onze 'ladies in red' zijn samengekomen...
Deze uitnodiging heb ik alleen gekregen, aangezien ik de vrijgezel ben, uiteraard niet de andere ladies...
Meestal is dat een brief waarin je de vrijgezel subtiele hints geeft over de avond, maar haar tegelijkertijd ook op het verkeerde been probeert te zetten...
Bij een vriendin hadden we voor haar 'uitnodiging' een cassettebandje opgenomen, dat kan dus ook!
Ik heb nog wel op mijn computer een andere uitnodiging staan van een vrijgezellenavond enkele maanden geleden. Ik snor hem even op en plaats hem zometeen!

Groetjes en maak er een leuke boel van!
Ik heb mijn vrijgezellenavond morgen! Ben benieuwd!

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-7-2009 11:20:43

Dit was de brief:

Beste Debby,

OP 25 APRIL 2009 IS HET ZOVER:
JOUW VRIJGEZELLENAVOND!!!

Zorg dat je volgende zaken zeker voorziet, want dit zal je nog goed van pas komen:

Een rugzakje met volgende inhoud:

 Een pot mayonaise
 2 kleine elastiekjes
 een grote roze plastic zak van Heytens (--> de vrijgezelle werkt bij Heytens, vandaar)
 een lippenstiftje
 een klein flesje water
 een diadeem

Alles gevonden? Ok, zorg dan dat je op 25 april om 19u30 klaar staat!

Oh ja, nog 1 ding: zoals het een echte bruid betaamd, zouden we je graag in witte kledij zien verschijnen.

Groetjes!

De ladies van dienst!

Van deze brief klopte dus helemaal niks!!! Dit was allemaal om haar op een verkeerd spoor te zetten. We zijn haar om 17u00 gaan ontvoeren op haar werk (uiteraard met toestemming van haar baas --> geregeld op haar vrije dag!). Dus... De witte kledij had ze uiteraard niet aan (lag wel klaar, zei ze) en het rugzakje met al die onnodige spullen had ze ook niet mee (stond bij haar thuis op de keukentafel).
Is natuurlijk wel leuk om te weten dat ze al die spullen bij elkaar had gezocht, dus ze was er echt wel mee bezig! Zo krijg je al een sfeer, nog voor de avond moet beginnen. Als je zoiets doet, voorzie dan wel spullen die ze niet speciaal moet kopen... Zou zonde zijn!

Groetjes en suc6!

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

katharina

Meld misbruik10-7-2009 15:52:44

hey iedereen,
mercie allemaal voor jullie antwoorden,ik vind het super!
ik wist niet dat het niet de gewoonte was om voor een vrijgezellenavond uitnodigingen te sturen,tja,het is de eerste keer dat ik dit meemaak,(gelijk de meeste denk ik)maar ik vond het om eens op een orignele manier aan boort te brengen! toch merci voor de tips,ik zal ze zeker met aandacht allemaal nog eens goed nalezen!
...
@Carolina...idd,mijn naam is Katharina,maar ze zeggen allemaal Kaatje! ik hoop dat ge niet van uwen stoel zijt gevallen van het verschieten dat je de naam zag staan,want stel je voor dat je zus hier ook op het forum zat! nu hoop ik dat mijn zus er niet op zit,want dat heb ik ook wat voor denk ik:-))
merci ook voor je tip hé!
liefs kaatje
xxxx

katharina

Meld misbruik10-7-2009 15:55:56

@Véro...
ik wou je even komen zeggen,amuseer je op jouw vrijgezellenavond,en ik zou zeggen "genieten"!!!watn het is jouw avond he meid!
liefs kaatje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info