Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfels over jurk?

9-7-2009 21:03:44
Hallo allemaal!
Zijn er nog bruidjes die twijfels hadden na het kiezen van hun bruidsjurk?
Ik heb de mijn al in januari gaan kiezen omdat ik zwanger ben en ik het niet zag zitten om met een dikke buik te gaan passen.
Nu moet ik nog tot november wachten voor ik mijn jurk de eerste keer mag passen. Ik heb wel een boek met een foto van men jurk in maar het model staat in zo een vreemde positie dat ik elke keer twijfel als ik naar de foto kijk!
Heeft iemand hier dezelfde jurk gekozen? Tis eentje van linea. Op deze site staat ze op foto nr 8 aan de rechter kant.
De pofmouwen heb ik er niet bijgenomen. In plaats daarvan heb ik het vestje van de eerste foto.
Groetjes

Prinses
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 809

Prinses
17-4-2010

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik9-7-2009 21:46:13

hey,

ik heb ook enorm hard getwijfeld nadat ik mijn jurk gekozen had. Ik had een foto van mezelf laten nemen in de jurk en hoe vaak ik deze niet boven gehaald heb is niet te tellen. Ik moet zeggen dat pas toen ik mijn jurk voor echt aan had ik 100 % content was met mijn keuze.

succes!

Annelies
27-2-2010
 Meld misbruik9-7-2009 21:46:13

hey prinses!
Je kleed ziet er heel mooi uit, kdenk dat je je zorgen maakt voor niks!
Een van mijn vriendinnen is vorige zaterdag getrouwd, zij maakte zich ook zorgen over haar keuze, maar zaterdag zag ze er schitterend uit!
Ook proficiat met je zwangerschap! Ben je al ver? Ga je nog zwanger zijn op je trouwdag? Kunnen ze elk kleed zo aanpassen dat je er met een dikke buik inkan?
Groetjes en niet te veel twijfelen!

annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik10-7-2009 9:07:29

Hey

Ik heb ook hetzelfde gevoel. Ik heb mijn jurk laten maken bij een naaister op basis van een kleed dat ik al aangehad heb, maar met wat aanpassingen. Ik weet -naar mijn gevoel-totaal niet hoe ze er zal uit zien en als ik basisjurk bekijk, denk ik: is dat nu HET kleed?
Ik ben niet zo goed in beslissen en zeker zo e dingen, dus ik blijf hopen dat op h moment dat ik ze aan heb ik echt overdonderd zal zijn. Nu nog bang afwachten op voorlopige foto die naaister mij zal sturen, normaal één van de volgende dagen.....

gr

heidi

Meld misbruik10-7-2009 9:48:11

ik ben nu al getrouwd, dit was op 16 Mei, ik twijfelde ook enorm, maar telkens ik een pasbeurt had voede ik me er weer goed in en op mijn trouwdag voulde ik me supper,
het is een mooi kleedje dat je gekozen hebt en je zal het wel gekoze hebben omdat je er toen een wauw gevoel bij had. geen zorgen maken, je zal wel stralen.
www.heidienwouter.bruiloftsite.nl

Sofie

Meld misbruik10-7-2009 9:58:15

Hey prinses

Ik vind het een heel mooi kleed, volledig mijn smaak: mooie stof, mooi model niet te sober niet te druk
Enkle die pofmouwen iets minder maar die heb je toch niet genomen
Niet twijfelen, je eerste keuze is meestal de beste! Hopelijk heb je een vlotte bevalling en een super trouw!

Sofie
15/05/10

Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik10-7-2009 11:00:00

Hoi,

ik herken me volledig in jou en in een reactie van hieronder.
Ook ik ging langs bij een naaister (zoals Ann hieronder) en omschreef haar een mix van leuke bruidsjurken die ik reeds aangehad had in een bruidswinkel.
Aan de hand van die versch. elementen werd een unieke trouwjurk ontworpen.
Enkel... telkens ik ging passen, vond ik er echt niets speciaals aan... Was dit het waarvoor ik telkens twee uur op en neer reed :-(
Maar eergisteren had ik mijn laatste pas en je gelooft het echt niet: toen ik voor de spiegel ging staan, begon ik zowaar te blèten!!

Dus twijfel niet meer en ga ervoor: je zal er FANTASTISCH uitzien op jullie grote dag ;o))

Grtjs, Sabrina
07-08-2009

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik10-7-2009 11:46:22

Ik denk dat het normaal is hoor; ik ben zelf getrouwd in april en 'k had m'n jurk al in juli 2008 ! ik heb toen ook soms gedacht van "heb ik niet te snel gekozen" maar toen ik hem definitief ging afhalen wist ik wel dat ik goed had gekozen.
Ik had Higuera van Pronovias gekozen !!!
geniet ervan !
groetjes

nele
8-8-2009
 Meld misbruik10-7-2009 15:25:37

Hey,

Elke keer ik uit het pashokje kwam begonnen de mama's te bleiten ... maar ikke ... het voelde precies zo ongemakkelijk waardoor ook ik aan mijn keuze begon te twijfelen. Sinds vorige week hangt mijn kleed bij mijn getuige en nu ik haar heb opgebiecht dat ik me eigenlijk niet echt op mijn gemak voel in mijn kleedje hebben we afgesproken dat ik tegen de trouw nog een paar keer m'n kleed kom aandoen en ermee leer lopen want het is echt zwaar. Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt verliefd op m'n kleedje. Het is logisch dat niet iedereen zich spontaan op z'n gemak voelt in haar kleedje, je draagt dat ook niet elke dag eh.
Ga niet af op de pose van dat meisje in je boekje, je hebt met een reden je jurk gekozen, dan zal het ook prachtig zijn.

heel veel succes,
Nele
08-08-09

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik10-7-2009 20:39:53

Hey,
Bedankt voor alle reacties! Nu weet ik toch al dat ik niet de enige ben :-)
Wij trouwen 6 maand na de bevalling (ben nu ongeveer 7 maand zwanger)
Volgende week ga ik mijn schoenen kiezen en kan ik men kleedje nog eens zien zodat ik de juiste schoenen erbij kies :-)
Hopelijk ben ik terug wat gerustgesteld als ik men jurk nog eens kan zien :-D
Groetjes

s
1-6-2007
 Meld misbruik11-7-2009 15:40:23

Prinses, jouw vraag/bedenkingen worden hier bijna maandelijks gepost.
Je bent zeker niet alleen.

Breek daar je hoofd niet over. Je hebt een mooi kleedje gekozen in januari!! Ga daar gewoon vanuit.
Ok, er bestaan nog 100 000 mooie kleedjes, maar je kan er maar eentje aandoen en je hebt er eentje.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...