Terug naar overzicht
Ben heel tevreden over FDO. We hebben er een groot stuk voor afgelegt maar zeker de moeite. Ik heb ze 14 dagen thuis nu. Over die van mij was ik eerst nog niet helemaal tevreden. Kleine details, de breedte iets te breed toch enzo. Allemaal geen probleem, efkes terug sturen en een week later alles tip top in orde. groetjes, Carolina
Wij hebben ze ook besteld bij Fede Di Oro. Wij zijn daar heel goed ontvangen. De ringen zelf hebben we nog niet, maar het is een hele vriendelijke man en ik denk wel dat de kwaliteit goed is hoor. Ze zijn heel gekend voor hun trouwringen.GroetjesVanessa24/10/09
Carine,Ook onze ringen hebben we 2 weken geleden afgehaald. We hebben geopteerd om ze zelf te gaan afhalen (meer als 2u in de wagen maar gecombineerd met een wkndje zee).Ik dacht eerst nog wat veranderingen aan te brengen en dat zou geen probleem zijn maar toen we ze zagen waren we gewoon verkocht...Niets meer aan veranderd en meteen meegenomen!!Nu hebben we ringen van ons eigen ontwerp, veel meer briljantjes (want dat was anders niet te betalen bij een andere juwelier), een speciale herenring en de mijne Oooozooo mooi... :-)Super content!! Zeker een aanrader!!Gr.Tess
Hallo,Wij hebben onze ringen ook besteld bij Fede Di Oro, ik vind het zeker een aanrader ook el moet je er soms wat voor over hebben(2 uur rijden).Ze zullen thuis geleverd worden.Gwen14/05/2010
Hoi!Ook hier alleen maar positief over Fede di Oro.Goede prijs-kwaliteit, uitstekende service en klantvriendelijkheid, enz...Een echte aanrader!!Nog vier weekjes aftellen en dan mogen we eindelijk die schitterende ringen aan onze vinger doen ;o))Grtjs, Sabrina07-08-2009