Terug naar overzicht
de onze komen van bij moortgat in lebbeke.super service en van kwaliteit moet je niet twijfelen !ze hebben er van € 100 tot € 00000, dus je geeft er zo veel of zo weinig aan als jullie zelf willen.Blijft wel jullie trouwring.Wij betalen ongeveer €1.300 voor onze twee ringen.
Hallo,Wij hebben de onze besteld bij Fede Di Oro in Roeselare(was voor ons 2 uur rijden maar wel de moeite waard en ze zullen thuis geleverd worden),echt supervriendelijk en je kan zelf je ringen samenstellen!Wij zijn een 800 € kwijt voor onze trouwringen!Gwen14/05/2010
Dag Annabel,wij zijn onze ringen gaan halen bij Wim Meeussen in Antwerpen. Hij maakt alles zelf en ze zijn prachtig. We zijn ook een 1300 euro kwijt. Zelf kom ik van o-vl maar als je echt de juiste juwelier of goudsmid vindt, dan is het zeker de moeite waard om wat verder te rijden.Groeten,Eva
Hoi!Ook wij gingen langs bij Fede di Oro. Is wel in Izegem (niet in Roeselare)!760 euro betaald en supercontent!Prijs-kwaliteit, service, klantvriendelijkeid, communicatie: alles prima in orde. Een echte aanrader!!Grtjs, Sabrina07-08-2009
Hei,onze ringen komen van Kris Baele in Wetteren, hij maakt de ringen zelf. Wij hebben voor het paar 1100 euro betaald. (Mijn ring heeft 3 briljantjes)
Ook onze ringen kwamen van Fede di Oro (Izegem), en waren heel content over het onthaal, de bediening, en over de ringen zelf natuurlijk!Groetjes
HalloWij zijn helemaal wild van onze ringen van Wim Meeussen (960 euro voor het paar)!!Ik kan mij niet houden tot 04/09/09 en stiekem doe ik mijn ring af en toe al eens aan...xxx
Onze ringen komen ook van fede di oro. We moesten er ook een eindje voor rijden maar 't was echt de moeite. Je kan alle ringen volledig aanpassen naar jouw smaak. Mijn vriend heeft een geel gouden ring met twee lijntjes, ik dezelfde in het wit goud. Bij de mijne zitten er 9 briljantjes in. In totaal betaalden we 730 euro. Bij alle andere juweliers waar we gingen kijken, ging mijn ring alleen al zoveel kosten...Op de website van fede di oro staan al een heleboel voorbeelden (de onze staan er ook op, als je hieronder klikt, kan je ze zien. Alleen de kleuren zijn dus omgewisseld en de mijne heeft 9 steentjes)http://www.fededioro.be/content/detail/structuur/struct... Inge (1/8/09)