Terug naar overzicht
Wij hebben die in het bruidsparadijs gevonden. Een paarse met van dat handgemaakt papier of zoiets en op de voorkant een hartje waar we dan een foto hebben gestoken. Onze namen heb ik dan in het zilver erop geschilderd. Ze hebben natuurlijk nog andere keus. Wel heel duur: we hebben €40 betaald.Groetjes, Laura11 juli 2009
Hoi,WIj hadden de onze bij AVA gekocht en heb er 20€ voor betaald dacht ik. Het was per toeval hetzelfde als onze foto-album dus kwam goed uit...Groetjes,Jill
Hallo,Wij hebben de onze bij een fotograaf gekocht!Gwen
www.styleyourwedding.be correcte firma!
Hey Kelly,Wij hebben de onze ook bij ava gevonden.Ik heb er 29euro voor betaald.Ik vind het een ongelooflijk romantisch boek.Brenda x
Wij hebben die van Me to you en hebben die bij Bozzy gevonden.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hey,allemaal bedankt voor jullie reactie!ik was al eens bij ava geweest maar blijkbaar heb ik niet zo goed gekeken :-)waar is het bruidsparadijs laura?groetjes!
Wij hebben geen gastenboek maar we hebben houten bordjes laten zagen. Daarop mogen de gasten iets schrijven en achteraf gaan we de (vierkante) bordjes in een groot vierkant in onze living hangen. Op die manier komt het niet in de kast terecht, maar kan iedereen het ook zien als ze bij ons langs komen...Groetjes,Inge (1/8/09)
Boeken van zo'n handgemaakt papier vind je ook wel eens in van die "Indische" winkeltjes. Ik zag er in elk geval al in "Yak & Yeti" te Gent.
In Herentals bij De Peuter. Voor 15 euro lederen boek met oud hollands papier in. groetjes, Carolina