Terug naar overzicht
Dag Karen,ik heb nog exact drie maanden te gaan maar ik wens jou alvast een fantastische dag toe morgen! Hopelijk geniet je er met volle teugen van.Groeten,Eva
Hey Karen, Ik heb nog 4 weken te gaan maar ik wens jou een fantastische dag toe! Geniet ervan!Want iedereen zegt het voor je het weet is het voorbij! Veel liefs,Dorien
Karen,ik moet nog 29 dagen wachten,maar geniet ervan meisje.Ik wens jullie ongelooflijk veel succes morgen!Brenda x
Hela,Morgen is het bij ons ook (eindelijk!) zo ver!! Ik was al heel de week zenuwachtig voor het weer, maar het zou nu toch droog zijn morgen, dus dat valt wel mee. Verder geen stress in feite, alles is in kannen en kruiken en ik verlang er echt massa's naar! Wij zijn van Brugge en ons feest gaat door in Torhout!Veel succes morgen en relax!!GroetjesLieve xxx
Beste Karen en bruidjes-voor-morgen,ik trouw niet morgen maar wil jullie toch een heel mooie en gelukkige trouwdag toewensen.Ik zou zeggen : 'sit back and enjoy', zo profiteer je het best van elk moment !Heel veel geluk gewenst voor de toekomst en zalige wittebroodsweken :DGroetjes
Ik nog 309 dagen (veeeel te lang :-)) maar ik hoop dat het morgen een superdag wordt met superweer! geniet ervan!!Sofie15/05/10
Geniet ervan !Hier nog 357 dagen op de teller...@ Lieve: Waar in Torhout gaat jullie feest door ? Wij geven dit namelijk ook in Torhout, in 't Gravenhof...