Terug naar overzicht
de Pottemakershoeve te Meetkerke is een zaal vrij van traiteur. Het betreft een grote oude schuur die als feestzaal is ingericht.
Erna,Heb jij ook bijkomende info over deze zaal?Prijs, e-mail adres of telefoon?Alvast bedankt,Ilse
hey,Het oude sint - jans ziekenhuis in Brugge is toch ook vrij van traiteur. Meer info vind je op "www.lovingyou.be" ; zie festzalengids.Veel succes,Leen
hallohet fabiekspand in roeselare vrij van traiteur en naar het schijnt niet duur
hoi,Ben al naar een trouwfeest geweest in het fabriekspand in Roeselare. Heel mooie locatie, idd vrij van traiteur maar als ik de bruid mag geloven is het nog redelijk duur voor het huren van de zaal!!!Grtz Debra
De Roode Poorte (een oude schuur) in meetkerke is ook vrij van traiteur en mooi, zeker voor walking dinner en fuif. Vind het een beetje smal om aan tafel te zitten. Telefoonnummer moet wel te vinden zijn op het internet.
Hoi, Wij trouwen ook op vrijdag 7 juli 2006, maar dan wel in Lichtaart... Begin zo een beetje zenuwachtig te worden, maar ik vind al het organiseren best leuk!! Jullie dus ook veel plezier!! Groetjes, Ann
Hallo IlseOp de website "wijtrouwen" vond ik dat jij een tijdje geleden in Schotland getrouwd bent. Wij hadden zelf gelijkaardige plannen maar weten niet goed hoe we hieraan moeten beginnen. Kan jij me misschien zeggen waar ik info kan vinden omtrent trouwen in Schotland?Alvast heel erg bedankt.Els
Els,Mail ons gerust op wouwevdk@hotmail.com voor info en vragen omtrent trouwen in Schotland. Ilse en Wouter