Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring met hotel/ restaurant den hof?

10-7-2009 11:14:13
Hallo! Mijn verloofde en ik zijn druk bezig met het zoeken van een geschikte locatie (in Gent) voor 100 gasten en een beperkt budget (enfin, wat ik beperkt noem, ik schijn nogal een dure smaak te hebben :-)). We zijn op zoek naar iets stijlvols waar je persoonlijk en warm wordt onthaald aan een eerlijke prijs. We zijn al naar het Godshuis geweest (over stijl gesproken!!) maar eerlijk gezegd vertrouw ik die weddingplanner daar niet echt. Hun kostenraming is niet wat je noemt "transparant". Ik ben via deze community op het hotel den Hof in zelzate terecht gekomen. Iemand ervaring daarmee? Het hotel ligt in de Stationstraat... moet ik mij daar zorgen om maken? Ik ben een echte perfectionist en allergisch aan slechte smaak (en dat geld ook voor de omgeving van de locatie) en so-so bediening. En waarom niet? Je trouwt tenminste maar één keer! Alvast bedankt voor de reacties! Groetjes en veel succes met de planning van jullie huwelijk!

Tineke
19-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1124

tami
26-6-2010
 Meld misbruik10-7-2009 11:31:40

Hi Tinneke,

als je wil kan ik je mijn prijsvergelijking van 8 verschillende zalen kortbij Gent doormailen (tamavanti@yahoo.fr).
Wij zochten nl. ook zalen zo dicht mogelijk bij Gent en betaalbaar. Al de locaties die weerhouden werden, zijn van zaaluitbaters die via de mail zeer snel geantwoord hebben (binnen de week) omdat dat ook al iets zegt over hun manier van werken.
Van sommige (en dat zijn er toch wel een 15-tal) heb ik tot op heden nog steeds geen antwoord en we zijn 4 maanden later !
Vandaar dat het er uiteindelijk maar 8 zijn.
Groetjes

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik10-7-2009 12:01:35

hallo,
ik woon schuin tegenover de feestzaal Den Hof in Zelzate.
Het is een zeer mooie zaak waar er wekelijks feesten worden gegeven, en tijdens het klassieke trouwseizoen bijna elk weekend op vrijdag en zaterdag.
ze hebben trouwens ook een website waar je al op kan zien hoe de zaal eruit ziet.
Qua omgeving, de zaak ligt in een gewone woonbuurt, met normale woonhuizen vlakbij het centrum van zelzate, dit laatste is wel gemakkelijk voor de parkeergelegenheid. vlakbij (200m) is er immers een groot plein waar iedereen zijn auto kwijt kan, want in de straat zelf is het éénrichtingsverkeer en parkeren aan één kant.
De benaming van de straat Stationsstraat, zegt niets, er is geen station gelegen hoor in de straat, dat dateert nog van heel vroeger..
groetjes
05/09/2009

dierk

Meld misbruik10-7-2009 12:51:01

Beste Tineke,

Den Hof is echt waar klasse vol,uitstekende bediening,enorm lekker eten,heel vriendelijk personeel..Wij komen er af en toe...Nog veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk.Mvg Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be

Sofie

Meld misbruik10-7-2009 13:32:57

Wij vonden den Hof ook heel mooi en verzorgd maar de zaal was jammergenoeg te klein voor onze genodigden (180-190)
Ga maar eens kijken, je word er zeker vriendelijk ontvangen

Verdere zalen in de buurt van Gent
- De Lozen Boer - Lochristi: duurder maar zeker en vast dik in orde
- kasteel Coninxdonck - Gentbrugge: mooie locatie en mooie zaal, daar trouwen wij nl ;-)
- kasteel van Zwijnaarde: heel mooi domein errond, wel tamelijk klein vanbinnen maar met 100 personen is dit zeker te doen
- Kasteel van Laarne: max 100 personen maar ook mooi
- Kasteel van Saffelaere: ook duurder maar altijd in orde

keuze genoeg! succes! x

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik10-7-2009 14:04:05

Dag Tineke,

op 10 oktober geven wij ons feest in Den Hof. We zijn alvast heel erg vriendelijk onthaald geweest en de eigenares is altijd erg vriendelijk. Ze neemt de tijd voor jou. Ook als je een vraag hebt kan je altijd mailen en je krijgt binnen de twee dagen antwoord.

Wat de zaal zelf betreft: wij waren direct verliefd geworden op de inrichting. Het is erg romantisch en voor een 100 personen mag het normaal gezien geen probleem zijn.

En zoals gezegd, er is geen station in velden en wegen te bespeuren dus je moet geen schrik hebben.

Van onze kant niks dan lof dus over Den Hof en we kijken er echt naar uit om daar ons trouwfeest te mogen vieren.

Groeten,
Eva
10/10/'09

Truus
29-5-2010
 Meld misbruik10-7-2009 15:30:28

Hallo
WIj zijn ook naar Den Hof gaan zien voor onze trouw volgend jaar, maar de zaalindeling was niet zo goed voor ons aantal genodigden (80-tal).
Vooral de ligging van de dansvloer beviel ons niet zo. De tuin is natuurlijk wel super!
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Tybeert, in Lokeren. Heel vriendelijk en mooie moderne zaal. En je mag eens gaan voorproeven met 6 personen.
Succes met je keuze en groetjes,
Truus

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik10-7-2009 17:49:13

Hallo
Wij geven op 04/09/09 ons feest in Den Hof.
We zijn er supergerust in dat alles dik in orde zal zijn. Wij vinden de zaal en 'den hof' prachtig! Klassevol en niet té stijf of zo.
Op ons dansfeest zal ook een 70-tal personen aanwezig zijn: het ene deel behouden wij als zitgedeelte en het andere deel is dan het dansgedeelte. Dan is er tenminste voldoende dansruimte wat je met een feest van 140 man niet kunt zeggen (dat weet ik van een collega: die zijn op den duur op het terras gaan dansen)
Zoals je zelf schrijft, vertrouwden ook wij de prijzen niet van het Godshuis: het hele gedoe was gewoon te vaag.
Wij zijn alvast blij met onze keuze!
xxx

Evi
9-8-2008
 Meld misbruik11-7-2009 14:31:19

Hey,

Wij hebben vorig jaar ons trouwfeest daar gegeven, op 09/08, wij hadden op voorhand ook enorm veel vertrouwen in maar ik voelde me toch teleurgesteld na het feest.
Ze hebben naar mijn mening een paar grote fouten gemaakt.
Wij hadden ook een viering voor ons avondfeest, die we zeer graag buiten wouden doen maar als het slecht weer was konden we in hun vergaderzaal terecht, zo was ons gezegd. Blijkt dat als puntje bij paaltje kwam deze vergaderzaal achteraf nog is verhuurd voor een verjaardagsfeest. Natuurlijk regende het 's avonds op onze trouwdag en hebben we in allerijl nog een tent moeten regelen op eigen kosten.
Op de koop toe hadden we een tafelschikking afgesproken die volledig in het gedeelte van de open haard zou staan, op het feest zelf stond er één tafel in het ander gedeelte vlak aan de draaitafel van de DJ waar ze nota bene mijn grootouders hadden gezet, nu gezien mijn goede band met mijn grootouders vond ik dit verschrikkelijk en heeft het een dumper gezet op mijn vreugde. Zeker omdat je als bruidspaar als laatste de zaal binnen gaat en je het dan pas te zien krijgt.
En dan een laatste puntje, wij hadden ook hotel kamers geboekt voor onze gasten, zei hadden ons gezegd dat wij zelf kamertypes mochten toewijzen aan onze gasten, vb getuigen en ouders de beste kamers. Wij hadden daar een mooie lijst van gemaakt en op tjd gemaild, blijkt dat ze daar toch hun eigen zin hadden mee gedaan en dat de partner van mijn man getuige zelfs niet kon blijven slapen omdat ze haar op een éénspersoonskamer hadden gelegd ipv tweepersoons. Het hotel was volzet dus een andere kamer was onmogelijk. Toen we deze reacties doorgaven was de reactie ook nogal flauw, als dat ze uren extra werk hebben gehad voor het opruimen van de bloemblaadjes die ons bruidsmeisje gooide.

Het eten op zich was lekker en de bediening was zeer goed, maar voor mij zijn bovenstaande zaken toch onvergeefelijk voor een feestzaal, zeker daar ze me vrij emotioneel raakten.

Hopelijk hebben jullie meer geluk!

groetjes,
Evi

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik12-7-2009 23:03:24

Hey

wij zijn in onze zoektocht ook naar Den Hof gaan kijken, maar toen we met onze ouders wouden gaan kijken (we twijfelden nog tss 2 zalen), waren ze er niet. En toen we belden (mijn echtgenoot had de dag ervoor nog telefonisch afgesproken), zei de eigenaar dat we 2u later maar moesten terug komen. Wij vonden dit zeer onprofessioneel en mn vertrouwen was geschonden. Daardoor is de zaal bij ons afgevallen. En gelukkig maar, want uiteindelijk zou de zaal te klein geweest zijn (170 genodigden). Wij zijn getrouwd in Huyze De Baere in Maldegem, en alles was tot in de puntjes verzorgd en in orde! Alles wat je vraagt proberen ze te verwezelijken, en ze zijn super vriendelijk. Prijs - kwaliteit kan er geen enkele zaal aan tippen. Wij zijn nu anderhalve maand getrouwd en we krijgen nog complimentjes over de prachtige locatie en het heerlijke eten!

Den Hof is een heel mooie zaal, en heel gezellig en stijlvol. Ik was er ook meteen verliefd op, maar ik wil correct behandeld worden, en dat hebben zij in mijn ogen niet gedaan! Och ja, het is allemaal zo subjectief he...

Succes nog.

Groeten
Karolien.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info