Terug naar overzicht
Wij hebben Alegria van Cirque du Soleil.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Kijk eens op youtube naar 'I will be your bride' van The Kelly Family. Da's gewoon super! Ik heb niet getwijfeld. Het werd bij ons gezongen door David&Koen (met enkel gitaarmuziek) en het was de max!Veel succes!
Hey wij trouwen ook op 8-8-2009!!Wij hebben "Get here" van Oleta Adams!groetjes,Debby8-8-2009
Hallo Brenda,romantische muziek dus ; De lente bvb. van Vilvaldi of een fragment uit de Hoboconcerten van Carl Philip Emmanuel Bach Angelina van Il DivoCanon van Pachelbel Symphonie nr 40 van MozartSuite nr 2 van Bach : "Badinière"Ik hoop dat je hier wat mee kan doen.Groetjes
wij hebben voor de bruiloftmars gekozen
wij hebben een liedje van clouseau maar ik kan niet direct op de titel komen.Het refrein is:"Blijf jij voor de eeuwigheid bij mij en ben je bereid samen door het leven te gaan?In goeie of in slechte tijd, zo'n vrouw wil ik niet meer kwijt. Ik wil jouw naam naast de mijne zien staan"Groetjes,Inge(1/9/09)
ik heb imagine van John lenin genomen.grts marlies
Zij - Marco Borsato is altijd prachtigYou are - Dolly Parton= kippevelYou're still the one - Shania Twain: goed voor als veel mensen in het begin "tegen" jullie waren :-)- From this moment - Shania Twainik heb eerder moeite om te kiezen, ik hoor teveel graag ;-)
Hey,Wij trouwen ook op 8 augustus. Mijn papa brengt mij naar mijn ventje op kissing you van des'ree.groetjes,Nele08-08-09
Hey Brenda,Wij trouwen volgende zaterdag en hebben de soundtrackt van de film Legends of the Fall.Is instrumentaal...Grtjes marjan
enya is ook prachtig !
Joshua Kadison Beautiful in My EyesDana Glover\Shrek It Is You (I Have Loved)Marc Anthony My Baby YouMarc Anthony Love Is Allgroetjes, Carolina
Hoi,bij ons was het Pachebel van Mozart.Groetjes
Hey Brenda,Wij hadden het Love theme from Romeo & Juliet. We hadden de versie van André Rieu (viool). Ook de versie van Henri Mancini (piano) is heel mooi maar duurt iets minder lang. Beide kan je beluisteren op You Tube. Groetjes,Krista
wij hadden enya, echt supper om de kerk mee binnen te stappen. de meesten kennen dit zo niet dan ontroert zo een muziek je nog meer, er was veel gesnoter in de kerk bij mijn binnenkomst
hey hey!ik kom binnen op 'Braveheart Theme' van Enya, super super mooi en ontroerend liedje, vooral de stukjes doedelzak muziek die erin voorkomen!!!!groetjes Romina (07-08-09)
Hoi Brenda,Wat dacht je van "The Wedding" van July Rogers. Wij zingen het al jaren met onze zanggroep (zie www.zanggroepalegria.nl ). Ze zingt letterlijk "let it really be that someday you'll walk down the isle with me". Toepasselijker kan niet!Groetjes,Ellen