TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
26-8-2009
|
18-9-2005 14:08:04
Hoi Sylvie, De kleedjes van Rembo zijn prachtig he :-) !! Ik heb het mijne in augustus al gekocht, wel heel vroeg, want ik trouw pas op 30/9/2006. Die kleedjes die jij hebt "gekozen", zijn zij dan ook nog van collectie 2005? Welke kleedjes zijn het dan geworden? (als je het wil zeggen natuurlijk he, want misschien leest je vriend of familie soms ook hier op het forum...)
groetjes Katrien
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
18-9-2005 14:21:18
Tja, m'n vriend komt niet echt op 't forum, dus daar kan geen kwaad van! 'k Weet enkel de naam van datgene wat ik al eens gepast had en dat was 'Nofee'. 't Andere lijkt er een beetje op, maar in de kant zit zo'n gouddraadje, heel mooi! 'k Heb twee kleedjes kunnen passen uit de nieuwe collectie, maar 'k blijf toch meer naar die 'Nofee' grijpen... Waarschijnlijk zal 't dat wel worden, want m'n mama vondt dat dus een wauwkleed! :-) En ja, Rembo is echt wel prachtig! 'k Heb er ook aangehad van Linea Raffaelli, maar die passen niet zo goed bij mij. 'k Moet meer een lief,romantisch kleedje hebben :-)
|
|
Wendy
17-6-2006
|
18-9-2005 15:20:24
Dag Silvie,
Ben uit curieusiteit eens gaan kijken op de site en die Nofee is echt prachtig! Ikzelf ben nog niet aan mijn zoektoch begonnen (huwen 17/06/06) aangezien we nog druk bezig zijn met werken aan ons huis. Ben van plan om eind oktober/ begin november mijn zoektocht te starten. Mag ik je vragen hoeveel die kleedjes ongeveer kosten? Gewoon om een idee te hebben van prijsklasse van Rembo!
Groeten,
Wendy
|
|
Katrien
26-8-2009
|
18-9-2005 18:41:25
Ik heb er ongeveer 7 gepast, en ze varieerden allemaal tussen 1000 en 1200€. Nofee is inderdaad heel mooi, ik heb zelf het kleed Neige, maar die staat niet op die site. Maar, als iemand geinteresseerd is in een 200-tal foto's van de Rembo-collectie, zeker eens gaan kijken op deze link: http://album.aufeminin.com/album/see_61040_195/robes-re...
groetjes Katrien
|
|
marijke
20-5-2006
|
18-9-2005 22:40:04
Hallo iedereen
Gisteren ben ik ook met mijn mama mijn kleedje gaan kopen bij Maxim's couture in Aarschot. Het is er eentje van Rembo geworden, eigenlijk was het heel rap beslist. Ze geven je daar echt wel super goed advies en de mevrouw was zeer vriendelijk !
Groetjes
Marijke
|
|
bruid
26-8-2006
|
19-9-2005 14:11:44
Hey Sylvie,
Waw, eindelijk een wauw-kleed gevonden en dan nog wel 2! :-) Echt prachtig!!
groetjes, Tinne
|
|
Evy
26-8-2006
|
19-9-2005 17:43:47
Ben je tevreden over Maxim's couture? Ik ben van plan om daar ook een kijkje te gaan nemen in November want dan doen ze opendeur. Ben blij voor je dat je een jurk gevonden hebt. Groetjes
|
|
Sylvie
11-3-2006
|
21-9-2005 16:04:03
Dag Evy,
'k Ben heel tevreden over Maxim's! Daar is 't echt leuk om een jurk te kiezen: ze zijn supervriendelijk, hebben echt tijd voor je en niks is hen teveel. Misschien zie ik je in november ook wel op de opendeurdagen, want m'n toekomstig schoonzusje trouwt enkele maanden na ons en gaat waarschijnlijk ook bij Maxim's kijken. En ik moet dan natuurlijk ook een mooi suitekleed vinden! :-) Ik kan misschien korting vragen :-)
Groetjes, Sylvie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|