TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vanessa
24-10-2021
|
10-7-2009 14:09:24
Kijk eens op de website van rembo styling. (www.rembo-styling.be ) als de je daar klikt op de collectie en je bekijkt de modeshow, zal je zien dat er (redelijk naar het einde toe) een model loopt met een kleedje tot boven de knieën. Ik denk wel niet dat het model gewoon als foto tussen de collectie staat. Veel succeS. groetjes Vanessa 24/10/09
|
|
Tineke
|
|
|
Stephanie
7-8-2010
|
|
|
Tineke
19-2-2010
|
10-7-2009 14:46:41
Wel dames, hartelijk dank voor de tips... alleen is het nogal moeilijk een trouwjurk online te kopen. In de US vindt je enorm veel van dat soort jurken en ik heb er al een paar die ik gewoonweg het einde vind. Alleen... de US is zo ver weg! Vintage winkels, inderdaad, daar zou ik eens naartoe moeten gaan. Alleen dat wit hé, dat vindt je amper... Blijven zoeken is de boodschap!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
Saskia
18-4-2009
|
|
|
Katrien
27-2-2010
|
10-7-2009 15:42:17
Hey Tineke, Ik wou dit ook en heb een kleed gekozen van oni onik maar niet van de bruidscollectie, maar heb een kort coctailkleedje gepsat in het bruin en laat dit maken in het wit (echt in bruidsstof). Kei tof....hoop ik want ik moet nog tot eind november wachten voor de eerste pas...
Groetjes
|
|
Tineke
19-2-2010
|
10-7-2009 16:01:07
Katrien, waar laat je dit jurkje maken? Ik heb een heleboel foto's vna prachtige trouwjurken maar heb geen idee hoe ik aan de zoektocht voor een goede naaister begin. En waar haal je de stof?
|
|
Katrien
27-2-2010
|
10-7-2009 16:43:07
ik heb dat bij anuna in hasselt gekocht en zij laten het ook door oni onik zelf maken denk ik. Prijs is ongeveer 700 à 800 euro dus valt best mee he!
|
|
An
|
10-7-2009 16:55:16
Hoi, Je hebt heel veel korte kleedjes van Oni Onik uit de suite collectie die je kan laten maken in witte bruidsstof. Prijs tussen 500 € en 800 € geloof ik. Er zit veel 50's stijl in vind ik zelf...
|
|
Joke
18-4-2009
|
10-7-2009 17:25:11
Dag dames
Ik ben in april getrouwd in een prachtig koket knielang kleedje van oni onik. Het was ook in ivoor-kleur, zodat ik voldoende 'bruid' leek, maar 't was eigenlijk meer een cocktailkleedje. Heb er ontzettend veel positieve reacties op gekregen. Ik voelde me er de hele dag zalig in: zo gemakkelijk, geen gesleurd met lange rok of sleep, en lekker sexy! Ik leek een bruid-met-pit; wat ik ook was!
Als je eens een fotootje wil, mail je maar naar jootje_h@hotmail.com. Ik mail dan eentje door.
Ik liet mijn kleedje maken bij La Sposa in Roeselare. zéér professioneel!
groeten
Joke
|
|
Katleen
1-8-2009
|
13-7-2009 4:24:15
Hey Tineke,
Ik snap jouw zoektocht volledig! Heb me ook suf gezocht naar een korte trouwjurk in fifties-stijl. Wat ik in de winkels zag bij de traditionele merken, stond mij ook niet echt aan. Uiteindelijk ben ik bij een supergoeie naaister terechtgekomen, die ik hier op het forum vond. En heb ik helemaal mijn idee kunnen uitwerken! Goedkoper is het bij mij niet geworden, omdat ik mijn oog laten vallen heb op hele dure stof, maar als je goede stof kunt vinden aan een lagere prijs, zal het waarschijnlijk wel een stuk goedkoper zijn dat de traditionele bruidsjurken.
Succes in je zoektocht! Katleen
|
|
Tineke
19-2-2010
|
13-7-2009 10:28:13
Hey Katleen,
Leuk dat het uiteindelijk toch is geworden wat je zocht! Ik heb zelf ook al een tweetal naaisters aangesproken maar ik zou toch graag weten bij wie jij bent geweest, want een naaister met ervaring in de stijl is toch altijd mooi meegenomen. Ik heb zelf zeker vier droomjurken op foto staan die ik zou willen laten namaken, ik zal nog moeten kiezen! De stof, ja, die kan prijzig uitvallen. Ik heb net ergens natuurzijde aan 25 euro de meter gevonden maar er is daar een jurkje bij in zijde dat volledig bedekt is met kant... Ik zie wel. Ik hoop dat de naaister mij bij de stofkeuze ook kan helpen. Ik zou je heel dankbaar zijn mocht je een foto willen doorsturen. Dit kan op van_houdenhove_tineke@hotmail.com
Alvast bedankt!
|
|
joke
3-4-2010
|
27-7-2009 21:29:02
Hey, toevallig! Ik wil ook een retrojurk. Ik heb daarstraks mijn droomjurk gezien op candyantony.com. Alleen weet ik niet of dit in België verkocht worden en bovendien zijn de jurkjes erg duur. Als iemand inderdaad de gegevens heeft van een goede naaister dan ben ik ook kandidaat. Alvast bedankt, Joke
|
|
Lieselotte
14-6-2010
|
11-8-2009 11:24:59
Hey Tineke,
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik hou van retro en wil graag een aparte jurk. Het hoeft zelfs niet wit te zijn, ik dacht eerder aan wit met een rood accent (eventueel polka dots). Heb je al een kleedje gevonden? De tips zijn zeker de moeite maar ik vind toch nog mijn ding niet...
Alvast bedankt, Lieselotte
|
|
Tineke
19-2-2010
|
11-8-2009 22:27:52
Hoi Lieselotte, Ik ben van plan om een goeie naaister onder de arm te nemen (één die zelf haar patronen maakt) en met haar samen een goeie stof te kiezen waaruit ze mijn droomjurk kan maken (voor insprieatie kijk een op www.dollycouture.com ). In de USA retro jurken genoeg maar hier in Vlaanderen is het maar povertjes. In Engeland zou je der nog aan geraken maar ze zijn designer met dito prijskaartje. Ik heb gewoon retro wedding dress of new look dress ingegeven op google images en ben van plan zoveel mogelijk foto's mee te nemen naar de naaisters om te zien wat zij ervan zouden kunnen maken. Ik hoop dat je hiermee verder geholpen bent. Maar om te antwoorden op je vraag of ik al mijn droomjurk heb: nee maar ik geraak er wel uit. :-) Veel succes met je verdere zoektocht! Btw, polka dots zijn HOT!
Groetjes
Tineke
|
|
isabelle
1-8-2010
|
24-8-2009 10:47:00
hoi trouwjurken zijn heel persoonlijk ik heb ooit een kleed bij een naaister in gent laten maken ze zegt op voorhand de prijs en werkt een model uit die je wilt haar nummer is 0472487733 en ze noemt frieda je moet soms wel een paar keer terugbellen maar het is echt de moeite succes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|