Terug naar overzicht
Hey Sabrina,Bij ons komt er ook geen menukaart op tafel staan. Wij zetten alleen een centrale foto met alle mensen die aan die tafel zitten en qua decoratie hetgene dat de feestzaal voorziet. Ik vond het zelf een beetje stom om menukaarten te zetten omdat wij een buffet hebben. Maar zoals je zegt, er staat al veel op de tafel, dus ik zou ook geen menu zetten.Groetjes,Kim18 juli 2009
Beste Sabrina,menukaarten zijn helemaal geen must, hé. Behalve bloemstukjes staat bij ons enkel een menukaart per persoon en in het midden, naast het bloemstukje en op een 15-tal cm hoogte, de naam van de tafel. Het staat dus helemaal niet vol, maar inderdaad, als jullie al zoveel dingen op tafel hebben staan, kan je menukaarten misschien best weglaten. Groetjes,
Wij ons staat er een bloemstukje, een blad met de tafelnaamaanduiding (en op de achterkant de feestregels --> dubbel gebruik, dus!) en dan per tafel 2 à 3 menukaartjes (dus zeker geen menu per persoon!).Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
bij ons stond er- naamkaartje - bloemstuk (geen te groot nemen, met glazen en borden etc is tafel al vol genoeg)- 3 menu's per 8 personen- kodakjeswas niet té vol,wel genoegMenu is toch wel "must" vond ik.
bij ons stond er op iedere tafel een grote kandellaar ,de tafelnaam en voor ieder een klein menu'tje waar onze foto op stondde tafels waren versierd met rozenblaadjesxxx Stephaniealleenvanmij@live.be