Terug naar overzicht
Hey Lindsey,Ik trouw op 08/08/09 en heb het volgende voor in de kerk:voor als ik binnenkom met m'n papa weet ik het nog niet zo goed.voor de rest van de viering heb ik;The man you love/il divoFrom this moment/Celine DionI belong to you/Eros Ramazotti & AnastasiaUnbreakable/westlifeIk hoor bij jou/Marco BorsatoIk weet niet wat jij graag hoort,maar ik hoop dat er iets tussenzitSucces,Brenda x
is from this moment niet van Shania Twain?
Hey,Dit is onze muziek:-Alegria, Cirque du soleil-Parce que c'est toi, Axelle Red-Eternal flame, Billy Steinberg-Your song, Elton John-Nobelprijs, Clouseau-Ik heb je lief, Stef Bos-I say a little prayer, Aretha FranklinGroetjesSophie
Hallo,wij trouwen over 2 weken en hebben de volgende liedjes voor in de kerk:Shania Twain: from this momentBruce Springsteen: If I should fall behindCeline Dion: I want you to need meBrian Adams: Everything I doEnya: Sail awayVeel succes
Ja Kathleen,das juist,ik was verkeerd.Groetjes Brenda
ik zou graag alles in de richting van enya houden...ni zo simpel want mijn verloofde heeft geen binding met die genre muziek....maar de gewone alledaagse muziek roept bij mij niet zo veel op....niet simpel dus,maar heb nog veeeeeeeeel tijd;)groetjes en succes
Beste Lindsey,wat dacht je van live zang in de kerk? Het komt heel mooi over. Groetjes Natalia(zangeres Alina) www.alina.be mail@alina.be 0499 14 74 20
bij ons zal de muziek in de kerk ook vooral het genre enya zijnonly time en hope has a place zijn daar voorbeeldjes uitdan hebben we nog voorkeur voor vangelis : come to me (zou mooi zijn in het binnen komen aangezien ventje me opwacht aan het altaar)adiemus heeft ook prachtige muziek.als je binnen dat genre zoekt zijn er veel mogelijkheden, enkel wat opletten met dergelijke muziek dat het niet te triestig gaat klinken.
Alvast bedankt vr de reacties, heb al goede suggesties gehoord!
Hoi Lindsey,Allereerst proficiat met jullie aanstaande huwelijk! Kijk maar eens op www.zanggroepalegria.nl , een zanggroep waarin ik zing. We leggen ons voornamelijk toe op het opluisteren van huwelijksmissen, dus er zit voor elk wat wils tussen! Je kunt altijd een berichtje achter laten via de website als je meer informatie wilt.Groetjes, Ellen