Terug naar overzicht
Dag Emmely,Ik ben ooit naar een bruiloft in een tent geweest en daar hadden ze prachtig versierd met lange bloemenkransen met lelies, ... Dat was enorm mooi en een echte blikvanger. De kransen waren opgehangen met doorzichtige, stevige draad en op de punten waar ze vasthingen aan het plafond, hingen grote ballonnen. Je had dus eigenlijk het idee dat die bloemenkransen in de lucht zweefden aan ballonnen, héél mooi!
Echt ideetjes voor decoratie heb ik niet, maar je kan eens surfen naar www.picobello.be , daar kan je allerhande decoratie-en feestmateriaal huren en ze zijn niet zo duur. Je kan op deze site ook een gratis brochure aanvragen.veel zoekplezier!
alvast bedankt voor de tips!Emmely
wij hadden een feestzaal bezocht die eigenlijk een grote tent was. Hier versierden ze de tafels met immense kandelaars. Was wel mooi, zo s avonds tegen het vallen van de avond, gaf dit een heel speciaal effect.Er was dan wel geen bloemstuk meer voorzien op de tafel.
Heb je al aan ballonen gedacht? http://www.ricks.be/ballon-decoratie.htm Dat kan heel decoratief zijn... tss kandelaars, bloemstukken en ballonnen heb je uiteindelijk een prachtig decor!
Ik raad je ook aan om is naar Ava te gaan. Daar is vanalles om een zaal te decoreren! Ik heb daar al veel gekocht...
bedankt voor de tips, nooit gedacht dat een simpele vraag tot duidelijke antwoorden kon leiden. Merci hoor.
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be