Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

BRUIDSJURK

10-7-2009 20:51:37
Heeft er iemand ervaring met de bruidswinkel Moderna in Schepdaal? Veel keuze? Vriendelijk?

Sarah
4-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 759

heidi

Meld misbruik11-7-2009 7:43:32

ik heb mijn kleedje daar gekocht, ze waren er zeer vriendelijk, ik passeerde er toevallig en sprong snel binnen voor een afspraak te maken, omdat er geen volk was mocht ik al metteen gaan passen, ze namen echt alle tijd, ik ben ook bewust alleen gaan kiezen en de verkoopsters zijn erg behulpzaam geweest, ze zeiden hun mening. Ik voelde er me supper, ik heb zelfs meerdere pasbeurten gehad omdat ik twijfelde over bepaalde dingen, sjaal of bolero enz... als ik mijn kleedje ging halen was alles in orde, ik was deze pas gaan halen 2dagen voor onze trouw. Ze zijn echt supper, ik voelde me er goed op mijn gemak en niets was ze teveel (wat ook handig is is dat je per pasbeurt een schijf kan betalen)
www.heidienwouter.bruiloftsite.nl

Sylvia
25-4-2009
 Meld misbruik11-7-2009 12:03:00

Ik heb mijn kleed er ook gekocht. Niets op aan te merken, alles is perfect verlopen. Ik had mijn kleed een klein jaar op voorhand besteld en kon niet wachten tot eerste pas om het nog eens te zien, dus ben ik tussendoor nog eens gaan passen. Ze maakten er geen probleem van.

groetjes,
Sylvia (77 dagen getrouwd)

Ilse
10-4-2010
 Meld misbruik11-7-2009 14:56:05

Hey,
ik heb het mijne er twee weken geleden gekocht. Ik woon in Schepdaal en zover ik me kan herinneren stond ik er altijd aan de vitrine te kijken naar de jurken...Dus ik ben daar het eerst gaan kijken, en heb mijn goesting direct gevonden... Ze zijn er heel vriendelijk!
groetjes
Ilse

Katrien
14-8-2009
 Meld misbruik12-7-2009 0:33:27

Hallo Sarah,

Ook ik kocht mijn kleed bij Moderna en ben er tot hiertoe zeer tevreden van. Allemaal zeer vriendelijk, de meesten helemaal niet opdringerig (moest zelf naar schoenen, lingerie of juwelen vragen) en met kennis van zaken (ze weten meteen wat je stijl is en welk model van kleed bij je gaat of niet gaat). Wat betreft keuze kan ik het niet inschatten, ik wist zeker dat ik linea raffaeli wilde en daar kon ik de meeste van passen. Zeker een aanrader!

Groetjes
Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...