Terug naar overzicht
hoi ik ben gisteren mijn kleedje gaan kopen in de solden-outlet collectie van linx fashion in Hasselt. Kleedjes zijn aan de helft van de prijs. groetjes
Ik heb mijn kleedje vorig jaar gekocht in september bij E&R weding in Beverlo. Ik heb daar 50% korting gekregen en het was echt mijn maat en goesting. In Tongeren bij Aliance heeft mijn zus ook 2 jaar geleden in september 50% korting gekregen. Bij de linx in hasselt kan je ook eens kijken. Maar je moet er wel optijd bij zijn. Zeker al eens contact opnemen zou ik zeggen.
op de website van Linx Fashion staat inderdaad dat ze kortingen geven op sommige kleedjes uit vorige collecties. Ik ben gisteren bij Maxim's in Aarschot gaan passen en daar was ook een rek met kleedjes aan -50%. Ik denk dat de meeste boetieks dit wel doen, anders gewoon even telefonisch informeren
ik heb in januari een kleedje gekocht aan de helft van de prijs bij maxim's couture in aarschot. en ben daar echt tevreden over.
Bedankt, allemaal! Dan ga ik toch al eens een paar winkels contacteren in het Limburgse, & hopen maar dat mijn kleedje er tussen zit! ;)
ik heb mijn kleed gekozen bij Linx hasselt... echt top die winkel !! mooie collectie en heel goed service... grts, Marie Claire 28/08/09