Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sombere zaal omtoveren

10-7-2009 23:01:09
Hey,
Wij trouwen op 20augustus09 veel tijd hebben we dus niet meer. Ik zou de zaal zelf willen versieren. Er komen al enkele schilderijen eigen creaties (rozen) zou nu ook de sobere parochiezaal willen omtoveren tot een zeer romantische. Maar hoe? Weet iemand raad?
Groetjes

Sylvie
20-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1153

tinneke
29-8-2009
 Meld misbruik10-7-2009 23:10:29

hoi ! wij trouwen 29-08 en gaan werken met méters tule, verse klimop, kleine nloemetjes, buxusbolletjes, theelichtjes, rozenblaadjes en mooi gedekte tafels. succes hoor ! tinneke

Kim
1-8-2009
 Meld misbruik11-7-2009 5:03:29

Wij gaan ook balonnen met helium boven de tafels laten zweven. Je kan ook altijd van die tuinkaarsen hier en daar aansteken.

Veel plezier,
Kim

heidi

Meld misbruik11-7-2009 7:38:22

veel stof en balonnen, daarmee heb je al een mooie sfeer, voor op de tafels spiegels met kaarsen en rozenblaadjes. werk met een paar kleuren en tinten voor een mooi resultaat.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik11-7-2009 8:09:23

witte of creme tafellakens
stoffen tafellakens geven ook direct meer sfeer dan papieren. Je kan die op verschillende plaatsen huren ook bij bv. wasserijen.
vaasjes met witte rozen met bv. een groen blad erond
potje mini klimop om over de tafel te laten lopen
windlicht met kaars in (action winkels, heel goedkoop)

Ballonnen vind ik minder geschikt omdat dit het zicht wat verstoort. Of je zou ze echt langs de kant moeten houden. Als je op een feest zit zie je graag goed rond, als er dan zone ballon voor je neus hangt...

groetjes, Carolina

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik12-7-2009 20:34:30

wij hebben ook een parochiezaal om te toveren in een romantische feestzaal, en gaan dat als volgt doen:
meter en meters stof (zelfde kleuren als onze kleren); partytafels aangekleed met tafellinen, hoge windlichten met kaarsjes erin die min 8u branden, bloemen zelfde als in mijn trouwboeket, een fotohoekje van onszelf+gastenboek, een hoek voor de DJ, en aan de ingang een boog van ballonnen in de vorm van een hart
groetjes
05/09/2009

Sylvie
20-8-2009
 Meld misbruik14-7-2009 13:32:23

Bedankt voor al jullie reacties, ik ga al werken met stof voor aan de muur te versieren met hier en daar een roos ingestoken. Onze tafelkleden zijn in stof (bordeau). Nu stel ik me al een hele tijd de vraag hoe bevestig ik die stof aan de muren? heeft iemand een idee? hopelijk lukt het me de zaal te versieren we krijgen alvast de sleutel van 18de en ons feest is de 22ste.
groetjes

Nathalie

Meld misbruik6-8-2009 22:36:51

even een praktisch vraagje, hoe maak je die stoffen doeken vast aan de muur?

Barbara
22-8-2009
 Meld misbruik6-8-2009 23:03:19

Mij hebben ze van de week gezegd door nietjes te schieten in de muur. Ik ga dat van boven in de tegen plafond schieten en dan mijn tule naar beneden laten vallen en bijeen doen met lint als een gordijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...