Terug naar overzicht
hoi ! wij trouwen 29-08 en gaan werken met méters tule, verse klimop, kleine nloemetjes, buxusbolletjes, theelichtjes, rozenblaadjes en mooi gedekte tafels. succes hoor ! tinneke
Wij gaan ook balonnen met helium boven de tafels laten zweven. Je kan ook altijd van die tuinkaarsen hier en daar aansteken.Veel plezier,Kim
veel stof en balonnen, daarmee heb je al een mooie sfeer, voor op de tafels spiegels met kaarsen en rozenblaadjes. werk met een paar kleuren en tinten voor een mooi resultaat.
witte of creme tafellakensstoffen tafellakens geven ook direct meer sfeer dan papieren. Je kan die op verschillende plaatsen huren ook bij bv. wasserijen. vaasjes met witte rozen met bv. een groen blad erondpotje mini klimop om over de tafel te laten lopenwindlicht met kaars in (action winkels, heel goedkoop)Ballonnen vind ik minder geschikt omdat dit het zicht wat verstoort. Of je zou ze echt langs de kant moeten houden. Als je op een feest zit zie je graag goed rond, als er dan zone ballon voor je neus hangt...groetjes, Carolina
wij hebben ook een parochiezaal om te toveren in een romantische feestzaal, en gaan dat als volgt doen:meter en meters stof (zelfde kleuren als onze kleren); partytafels aangekleed met tafellinen, hoge windlichten met kaarsjes erin die min 8u branden, bloemen zelfde als in mijn trouwboeket, een fotohoekje van onszelf+gastenboek, een hoek voor de DJ, en aan de ingang een boog van ballonnen in de vorm van een hartgroetjes05/09/2009
Bedankt voor al jullie reacties, ik ga al werken met stof voor aan de muur te versieren met hier en daar een roos ingestoken. Onze tafelkleden zijn in stof (bordeau). Nu stel ik me al een hele tijd de vraag hoe bevestig ik die stof aan de muren? heeft iemand een idee? hopelijk lukt het me de zaal te versieren we krijgen alvast de sleutel van 18de en ons feest is de 22ste.groetjes
even een praktisch vraagje, hoe maak je die stoffen doeken vast aan de muur?
Mij hebben ze van de week gezegd door nietjes te schieten in de muur. Ik ga dat van boven in de tegen plafond schieten en dan mijn tule naar beneden laten vallen en bijeen doen met lint als een gordijn.