Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking

10-7-2009 23:04:37
Hoi, de tafelschikking zou ik niet zomaar laten lijken op een refter of eetgelegenheid van... Zou iets speciaal willen doen in de zaal zou er plaats zijn voor 400 mensen te kunnen zitten maar dan zie je dat als een eetfestijn bij ons zouden er 250 aanwezigheden zijn 2huwelijken samen. Wij en de zus van mijn vriend. Iemand een idee hoe we de tafels zouden kunnen schikken? er moet ook plaats zijn om te dansen want achteraf gaan we geen stoelen verplaatsen.
bedankt op voorhand
Groetjes
Sylvieke

Sylvie
20-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 780

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik11-7-2009 8:04:22

Heb je ronde, ovale of rechthoekige tafels?
Ik veronderstel gewone rechthoekige. Dan vind ik het altijd wel leuk om ze in een vierkant te zetten. (2 lange kanten tegeneen, of nog meerdere tegeneen voor een grogte rechthoek) Dan verlies je wel wat plaatsen aan tafel (meer tafels nodig) maar iedereen kan met iedereen aan tafel praten.

groetjes, Carolina

tami
26-6-2010
 Meld misbruik11-7-2009 11:50:48

Wij hebben ronde en ovalen tafels en zetten ze zoals een bloem -vanuit bovenaanzicht- ; die van ons in het midden en de andere tafels als kroonblaadjes errond. Indien je enkel rechthoekige tafels hebt, zou ik er ook vierkanten van maken door er 2 tegen elkaar te plaatsen. Zo kunnen er toch 8 personen aan één tafel zitten, of misschien zelfs iets meer, afhankelijk van hoeveel er op een lange kant kunnen zitten. Ze is dan wel niet rond maar toch ongeveer.
Sukses ermee !
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...