Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

last van zenuwen

11-7-2009 6:45:04
Beste bruidjes in spé. Ik heb straks mijn vrijgezellen. Ik heb de hele nacht wakker gelegen van misselijkheid en buikkrampen. Hebben jullie ook zoveel last van zenuwen? ik vraag me af wat dat gaat zijn de nacht voor ons huwelijk als ik er nu al zo veel last van heb.

Ellen

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1109

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik11-7-2009 8:00:17

Ik heb straks ook mijn vrijgezellen. Heb wel een beetje zenuwen maar valt nog wel mee. Ik weet al wat er gaat komen (ongeveer toch). De nacht ervoor gaat bij mij ook een ramp zijn denk ik. Ik heb nu soms al slapeloze nachten. Ik hoop alleen dat er gene is dat het in zijn hoofd haalt om hier te komen schieten. Dan wordt het zowiezo al laat. Ik ga proberen om het avond voordien rustig aan te doen. Zorgen dat op voorhand echt wel alles in orde is. Zoveel mogelijk te slapen, desnoods vrijdag middag al een dutje te doen.

groetjes, Carolina

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-7-2009 10:50:30

En ook ik heb vanavond mijne vrijgezel!!! Spannend! Misschien komen we elkaar nog wel ergens tegen!

Bij osn wordt er sowieso de dag voor ons huwelijk geschoten (het is dan ook nog eens mijn verjaardag), maar om middernacht shot ik ze allemaal buiten! Willen of niet!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik11-7-2009 23:56:40

Lieve bruid

mijn schoonmoeder in spé heeft me Sedinal aangeraden. Kijk maar eens op http://www.sedinal.be/nl/ .

Het is een middel waar je (volgens mijn schoonmoeder) echt niet slaperig van wordt, maar eerder rustig. Het helpt ook om je emoties een beetje in de hand te houden naar 't schijnt. Ik ga het ook nemen de dag ervoor en de dag zelf, veel succes!

Een stresskip

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik12-7-2009 13:26:44

Had gisteren ook m'n vrijgezellen! 't was echt leuk :) Was niet zenuwachtig! We hebben het klein gehouden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...