Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ammai, gelukt. word bestand naar PDF formaat

11-7-2009 8:43:20
Amaai, nu heb ik moeten zoeken. Ik was bij het copy center gaan horen om mijn misboekje te kopiëren. Zeiden ze dat het beter is om het misboekje in pdf formaat te zetten en dan konden ze het rechtstreeks drukken. Dit zou beter resultaat geven. Heb ik daar mee gesukkeld. Van word, excel,... ken ik veel maar van adobe wel wat minder. Uiteindelijk is het nog heel gemakkelijk geweest. Heb de website zamzar gevonden. Moet je niet downloaden ofzo. word bestand (of ander) invoeren, kiezen naar wat formaat je dit wil omzetten en je email adres opgeven. Een halfuur later kreeg ik een email met mijn misboekje in adobe (pdf). Niks meer voor moeten doen. Geweldig. En daar zo'n moeite voor moeten doen met andere programmatjes die niet werkten.

groetjes, Carolina

Carolina
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 409

LeBart

Meld misbruik11-7-2009 10:57:22

openoffice gebruiken ... gratis office-pakket en er zit een pdf-converter in.

regina
10-4-2010
 Meld misbruik11-7-2009 13:34:09

Zou je me aub je misboekje willen doormailen? Ik ga er ook eens aan beginnen, maar heb nog helemaal geen idee hoe of wat. En zeker niet als het op pdf aankomt :s. Als je wil mag je het sturen naar reginaryckewaert@hotmail.com

kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik14-7-2009 10:04:18

Hey Carolina,

Is het mogelijk om me je misboekje door te mailen aub? mijn email is ons.huwelijk@hotmail.com. Ik ben een aantal voorbeeldjes aan het verzamelen want vind het allemaal niet zo gemakkelijk :)

Alleszins bedankt!!

x kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...