Terug naar overzicht
Hey,Ik ben bij Lieben gaan passen, en zou maar een 50 euro moeten betalen op het kleed dat ik daar zou nemen. Had daar ook al korting gekregen. KLeed zou nl 1250 kosten en zou het krijgen voor 1050 met retouches. Ik heb uiteindelijk wel voor een ander kleed gekozen en weet nog niet helemaal wat ik voor retouches moet betalen want moet nog voor 1ste pas gaan.Bij Lieben zijn ze supervriendelijk alleen heel weinig keuze en niet echt mijn smaak. Maar smaken verschillen natuurlijk!Groetjes Katrien
Dat andere kleed kwam ook van een andere winkel :-)
Dit verschilt wat. Ik moest niks betalen een vriendin van mij moest 80 euro betalen. Als er heel veel moest aan gebeuren zou er nog wat bijkomen. Van die winkels weet ik het niet.groetjes, Carolina
Ik heb mijn kleedje (Tilley in Brussel) in de solden aan de helft van de prijs gekocht en ik moest niets betalen.
hallo,ik heb 50 euro aan retouches betaald bij le chapeau in bree en het was vrij veel wat ze nog aan mijn kleed moesten doen. ik zou daar dus niet mee inzitten hoor!groetjes,Nathalie
Ik heb niks betaald bij Linea Rafaelli in Brugge voor de retouches, kleedje was zo al duur genoeg!
ik ben 14dagen geleden men kleed gaan kiezen bij claes liliane in herentals die vragen 60euro retouche kosten .groetjes en veel plezier nog bij het jkiezen van je jurk .ik trouw op 4juni 2010
Hallo,ik heb mijn kleedje in Halen bij Boetiek Lief gekocht. Ze hebben redelijk veel moeten veranderen aan mijn kleedje en hebben hiervoor niets extra aangerekend! Zeker de moeite om eens langs te gaan.Annemie15/08/09
Bedankt voor jullie reakties allemaal. Blijkbaar zitten er dus toch wat verschillen op. Mijn zus heeft haar in Lommel gehaald en moest 90€ betalen terwijl het alleen een beetje ingenomen moet worden. Vind ik dan toch veel en een beetje een verborgen kost.In boetiek Lief ga ik ook zeker eens kijken want daar hebben ze de collectie van Benjamin ROberts waar ik stilletjes aan een beetje verliefd op aan het worden ben...Groetjes,Evie
Ik heb jammer genoeg ook bij boetiek Lief in halen gekocht en moest 100 euro retouches betalen omdat ik nogal veel was afgevallen